28.Lunaparkta..

32.6K 370 31
                                    

Esrarengiz adlı hikayeme bakmayı unutmayın.İyi okumalar.

''Uyan benim uykucu bebeğim.Seni lunaparka götürücem hadi kalk artık.''

Henüz uyanmaya hazır değilken Kayranın dokunuşu ve sesi bedenimin canlanmasını sağladı.Lunapark fikri güzeldi fakat hala boynunda ki bir kolyeye bağlıydı.Gözlerimi açtığımda odamda olacağımı biliyordum ve öylede oldu.Kayrayla ikimizde yan yatıyorduk ve birbirimize bakıyorduk.Gülümsedim ve o güzel gülümsemesiyle bana karşılık verdi.Her sabah uyandığımda ilk gördüğüm şey hep o olmalıydı.

''Gidemeyiz hala düzelmedin.''

''Ben vampirim ve hızlıyım biliyorsun.''

Bunu biliyordum.Eli çıplak bedenimde geziniyordu ve onu istememe neden oluyordu.

''Seni istiyorum.''

''Farkındayım ve doymak bilmediğinide farkındayım.''

Evet doymak bilmiyordum.Bana bu hale geleceğimi söyleselerdi kesinlikle inanmazdım.Ama şimdi her saniyem onu arzulayarak geçiyor.İçimde olduğu zamanlarda bir bütün oluyorduk ve benden kopmasını istemiyordum.Şuan yanımdaydı fakat uzağımdaymış gibi hissediyordum.Doymak bilmediğimi söyleyip bütün sevişmelerimizi üstüme yıkıyordu.Şuan sırtımda dolaşan eli gözlerime manalı bakan gözlerine nasıl dayanmamı bekliyordu ki.Bir bacağımı üstüne atıp yaklaştım ve gözlerine baktım.sırtımdaki eli yavaşça kalçama indi ve okşayarak bacağıma yöneldi.

''BEni sen kışkırtıyorsun.''

Sanki hiçbir şey yapmıyormuş gibi şaşkın şaşkın yüzüme baktı ve güldü.

''Ne yptım ki ben.''

''Elinin üstümde olması bile yeterli ve sana aşığım şapşal.''

Dudakları dudaklarımı bulduğu anda zaman,mekan her şey anlamını yitirdi.Bu her zaman oluyordu.SAdece o ve ben vardık.Tenime değen teni,içime girip beni doldurması ve inlemelerimiz vardı.Biz sadece sevişmiyorduk.Aşkımızı bedenimizle yaşıyorduk.Belimden tutup çekti ve ben bacağımı ona dolarken içime girdi.Yan yatarken hareketlerimiz kısıtlanıyordu.Dudaklarını bırakmadan omuzlarından tutup kendimi yatağa attığımda daha rahattım.İçimden çıktığı anda belinden tutup durması sağladım ve dudaklarımı çektim.

''Kapıyı kitlemeliyiz.Yağmur ummadık anlarda odaya dalıyor biliyorsun.''

''Senin azgınlığını bildiğim için kitledim merak etme.''

Azgınmı demişti.Bana? Ben kaşlarımı çatıp suratına bakarken gülüyordu.Parmağıyla burnuma vurdu ve öptü.

''Kaşlarını çatınca çok seksi oluyorsun.''

''Birde azgın değil mi?''

Bunu bir soru sormaktan çok kızgınlığımın belirtisi olarak söylemiştim.Aslında haklıydı azgındım fakat bunu sebebi oydu.

''BEni bu hale sen getirdin.Ve o..''

Parmağımla işaret ettiğim yere kafamı eğip baktığımda Kayradan bağımsız ve aklı olan bir organ gibi uzamıştı ve büyümüştü.Kafamı kaldırdığımda Kayra gözlerime baktı.

''Onu o hale getirende sensin.Yani beni ve şuan içinde olmak için can atıyorum ve inlemelerini duymak için.Bacaklarını belime sarmanı ve beni kendine daha çok çekmeni istiyorum.Aldığın zevkle bağırmanı ve tırnaklarını tenime geçirmenide istiyorum.Elini üstümde istiyorum Nisa.''

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin