Esrarengiz adlı yeni hikayeme de bakarsanız sevinirim.Seveceğinizi umuyorum iyi okumalar.
Uyandığımda dünün yorgunluğu üzerimdeydi.Her şey üst üste gelmişti ve bu beni çok yoruyordu.Her şeye rağmen sevdiklerimle olmak yaşadıklarımı atlatmama yardımcı oluyordu.Yorgundum evet ve yaralanmıştım hem de silahla fakat aklımda olan tek şey Kayradı ve şuan yanımda televizyon izliyordu.
‘’Günaydın.Tv’nin sesini açabilirdin ben uyuyorum diye bir şey anlamadan öylece bakman gerekmezdi.’’
Kayra bana baktı güldü ve o güçlü kollarıyla beni kucağına oturttu.Beni üstüne alana kadar üzerimde sadece iç çamaşırlarımla olduğumu fark edemedim.Elleri çıplak bacaklarımdaydı.Ve evet şaşkın ve cevap beklercesine bir ifadeyle yüzüne bakıyordum.Neden yarı çıplaktım?
‘’Tv sessiz olsa da ağız okuya biliyorum ama senin gibi sesli güzelliği izlemeyi tercih ederim.’’
‘’Bluzum ve şortum…’’
Cümlemin geri kalanı Kayranın dudağıma koyduğu parmağı yüzünden yarım kaldı.
‘’Gece rahatsız olduğunu hissedip çıkardım.Harikasın.’’
Bu beni utandırmıştı.Yüzümü boynuna gömdüm orası benim sığınağımdı.Yüzümü yüzüne yaklaştırdı.
‘’Utanma benden.’’
Bir şey dememe fırsat bırakmadan dudaklarımdan öpmeye başladı.Dudakları dudaklarıma değdiği zaman yumuşak dokunuşlar yerini doymak bilmeyen sert ama arzulu öpücüklere bırakıyordu.Kayrayla her öpüşmemizden sonra ona daha çok bağlandığımı hissediyordum.Yarı çıplak oluşumu unutmuş öpüşmeye devam ederken Kayranın birden durduğu fark etmem biraz zaman aldı.Nedenini anlamak için yüzüne baktığımda yaralı kolumu tutan eline ve sonra yüzüme bakıyordu.
‘’Canın acımıyor mu?’’
Acımıyordu kafamı salladım.Eliyle yarama dokunmuştu fakat canım acımamıştı.Bunu şaşırmıştım tabi fakat öpüşmenin etkisi üzerimdeydi.
‘’Bi bakıyım.’’
Kayra bandajı açmaya başladı.Tamamen açılınca gördüğüm karşısında şok oldum.Yaradan eser yoktu.Kayrada şaşırmıştı.
‘’Yara…’’
Şaşkınlıktan konuşmakta zorlanıyordum.Bu nasıl olabilirdi.Bir günde nasıl iyileşmişti.
‘’Bu senin yarı vampirlik durumunla ilgili olabilir.Klausun dediği güç yavaş yavaş ortaya çıkıyor olabilir.’’
‘’Bu çok ilginç.Demek ki dedikleri doğruymuş.Aklım almıyor Kayra daha önce böyle bir şey hiç olmamıştı neden şimdi anlayamıyorum.’’
Kayra her zaman olan bir şeyi anlatıyormuşum gibi bir tavırla bir eliyle saçlarımla oynuyordu ve suratıma sırıtıyordu.Bu sinirlenmeme sebep oldu.Biriyle konuştuğum zaman pür dikkat kesilip yüzüme bakması ve dünyayla ilişkisini kesmesi gerekirdi yoksa sonucu birazdan yapacağım şey olurdu.
Bütün gücümle bu canımı acıtmış olsa da Kayraya yumru attım.Ve kızgın,elimin acısını gizlemeye çalışan bir suratla yüzüne baktım.Ellerini silah doğrultmuşum gibi havaya kaldırdı fakat o güzel sırıtışı suratındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert ve Seksi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. +18 bölümler vardır.Rahatsız olacaksanız okumayın. Sert,seksi ve yırtıcı bir hikayeye hazırsanız başlayın. Nisa...Romanlarda okuduğu vampirlerin gerçek olduğunu ve onu istediklerini nereden bile bilirdi ki? Yağmur..Nisan...