24.Çılgın...

48.1K 448 15
                                    

Umarım begenırsınız bıraz acele oldu ve multı paylaşamıyorum daha sonra uygun multı koycam.

Güzel bir gecenin ardından güzel bir sabah...Kayrayla yaşadıklarımızı uzun zamandır istiyordum.Evet onunla sevişmek istiyordum.Bilmediğim duyguları yaşamak,bilmediğim tatları tatmak ve ona yakın olmak istiyordum.Ve sonunda olmuştu.Sevişme olarak adlandırdıkları o şey olmuştu  işte.Acı vermişti,bazen sertti ve aşk doluydu.Her anı beynimdeydi ve hissettirdikleri kalbimde...

Başım omzunda yatıyordum.Bir bacağım bacaklarının arasındaydı  ve elim  göğsündeydi.Parmaklarımla belirsiz şekiller çizip  göğsünü okşamaya başladım.Eli belimdeydi ve beni daha çok kendisine çekti.Neredeyse vücudumun yarısı üzerindeydi.Belimden tuttu ve ben üstüne oturttu.Bu ani ve beklenmedik olmuştu.Destek alma için ellerimi göğsüne koydum.Güzel gülüşüyle yüzüme bakıyordu.

''Günaydın sevgilim.GEce harikaydın.''

Bunu söylerken çıplak bedenimi inceliyordu ve beni utandırmıştı.Başımı boynuna eğdim,böylece gözlerime bakamayacaktı ve bu beni rahatlatıyordu.

''Beni utandırma.''dedim

Dudaklarım tenine değiyordu ve teninin kokusu çok güzeldi.Boynunu öptüğümde eliyle bacağımı sıktı.

''Seni istiyorum.''

Beni hala stemesi güzeldi.Bende onu istiyordum.Başımı kaldırıp dudaklarını öptüm.Başımı tutup kaldırdı.

''İstiyormusun?''dedi.Başımla onayladım .

''Seninim...''

Ellerini teslim olmuş gibi kaldırdı.Her şeyi benim yapmamı istiyordu.Bunu yapamazdım,kendime güvenemiyordum.En önemliside komik duruma düşmek istemiyordum.

''Bunu yapabilirsin.Hadi.''

Derin bir nefes aldım.Evet yapmalıydım,yapabilirdim.Onu istiyordum o da beni.Şuan altımda sertliğni hissedebiliyordum.Dudaklarına eğilip yavaşça öpmeye başladım.Bir tepki   vermesini bekledim fakat hiçbir tepki vermiyodu.Anlaşılan daha fazlasını yapmalıydım.Ellerini alıp göğsüme koydum ve sıktım.Hala bir hareket yoktu.Yüzüne baktım öylece bakıyor ve sırıtıyordu.Bu beni kızdırmıştı ve kızarsam her  şeyi yapabilirdim.Gözlerine baktım ve onu çıldırtmak için düşünmeye başladım.Göğsümdeki ellerini tutup sıktım ve göğsümü okşamalarıı sağlarken kucağından ona sürtünmeye başladım.Sonun da güllümsemesi gitmişti yani başarılı olmuştum ama daha bitmemşti.Üstünde hareketimi sürdürdüm.Bunu yaparken göğsünden destek almam gerekiyordu elinden elimi çektiğimde artık kendisi göğüslerimle uğraşmaya başlamıştı.Bir elimi göğsünden çekip kendimi üstünden kaldırdım ve organını elime aldım.Kalbim deli gibi atıyordu  ve Kayranın alnının yanındaki damarların çıkıntısndan zorlandığını anlıyordum.Organı sıktım ve okşadım artık dişlerini sıkıyordu görebiliyordum.Yavaşça başını içime yerleştirdm.

''İstiyor  musun?''Gece bana oynadığı oyunu şimdi ben yapacaktım.

'Evet.''

Bunu dişlerini sıkarak söylemişti glmemek için kendim zor tutuyordum.

''Evet ne?''

''Evet aşkım istiyorum.''

İstediğim  cevabı aldığımda iki elimi göğsüne koyup yavaşça üstüne oturdum.Elleri göğdümü sıkıyordu.Kalktım ve tekrar yavaşça içme aldım.Biraz canım acıyordu.Acının sebebi gecenin sertliği ve ilk oluşuydu.Yavaşça içime üstünde oturup kalkmaya devam ettim.Elerini belime koyu ve sıktı.

''Beni delirtmeyemi çalışıyorsun.''

''Evet.''

Bu cevabıma karşılık kaşlarını çattı ve belimdeki ellerini sıkıp beni kucağında hoplatmaya başladı.Daha sonra kendimi yatakta buldum .Onu çıldırtmayı başarmıştım.Sertçe bacaklarımı  açtı ve aynı sertlikte içime girdi.Yerimde durabilmek için yatak başını tuttum neyseki duvara vurmuyordu.Her girişi hızlı ve sertti.Çığlıklarım ve inlemelerimiz evn için doldurduğuna emindim neyseki kimse yoktu.Başı  boyumdaydı adımı söyleyerek içime boşaldığında ikimizde rahatlamıştık.Yanıma uzanıp beni kendisine çekti ve öpücükler kondurdu.

Sert ve SeksiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin