Esrarengiz adlı hıkayemide okuyun lütfen vampir değil uzun,sürükleyici ve değişik bir aşk hikayesi http://www.wattpad.com/story/18649662-esrarengiz
Kayranın güzel ve ateşli öpücüğüyle uyanmayı beklerken beni uyandıran şey tuvaletimin gelmesi oldu.Gözlerimi açtığımda Kayra'nın gülen yüzüyle karşılaştım.Dirseğini yatağa koymuş ,başını eline yaslamış öylece yüzüme bakıyordu.Belkide geceden beri beni izliyordu.Bakışları altında öylece durup gülümsemek isterken karnımın ağrısıyla yataktan kalktım.Aslında yaptığım yataktan kalkmak değil fırlamaktı.Birden kendimi yataktan kaldırınca Kayra'nın şaşkın bakışlarına maruz kaldım.
''Lavaboya gitmeliyim.''
Söylediğim şey çok ayıp bir şeymiş gibi utana sıkıla,şirince gülümseyerek söylemiştim.Gülümsediğinde daha fazla utanç içinde kızarmamk ve altıma yapmamak için üstümü giyip koşar adımlarla kapıya yürüdüm.
''Alt katta...''
Bunu söylediği iyi olmuştu yoksa bütün odalara tek tek bakmam gerekecekti.Ev küçük olabilirdi fakat şuan gözüme büyük görünüyordu.İşim bitince yüzüme su vurup çıktığımda sesler duydum.Hemen ilerki odadan geliyor gibiydi.Yanlış duymuş olduğumu düşünerek merdivenleren çıkacakken henüz adımımı atmadan tekrar ses duydum.Bu sefer bir ses duyduğuma emindim.Yavaş adımlarla kapının önüne kadar geldim.Kayraya söylemem gerekirken kendi başıma hareket ediyor olmam bana da garip gelmiş olsada neden olduğunu bilmeden odadaki her kimse onu kendim yakalamak istiyordum.Başımı merdivenlere çevirip tekrar kapıya döndüm.Bir yanım ona söylemem gerektiğini söylüyordu.Başıma bir şey gelmesini istemiyorsam tabiki öyle yapmalıydım fakat beni kapıya iten ve içerdeki her kimse onu yakalamamı söyleyen yanımı dinlemeyi tercih ettim ve kapıyı açtım.Düşündüğüm gibi duyduğum ses doğruydu.Kapıyı açtığımda küçük odada kambur ve yaşlı bir adamla karşılaştım.Kapıyı bir anda açtığım için olacakki elinde tuttuğu her neyse vurmak için kaldırdığında kendimi tutamadan bağırdım ve elindeki alıp duvara fırlatıp adamıda ittim.Adam yaşlıda olsa benden daha uzun ve yapılıydı.Duvara çarpıp düştüğünde yaptıklarıma şaşırıp öylece durdum.Kayranın sesini duyunca merdivenlerden koştuğunu gördüm.Odaya gireceği sırada kolumu kaldırıp içeri girmesini engelledim.Kolumu gövdesiyle ittiğinde bir işe yaramadı.Neyle karşılaşacağımı bilmeden içeri girdiğimdeki şaşkınlığımı,adamın bana vurmak için kullandığı şeyi alıp atmamın verdiği şaşkınlığı ve hatta adamı duvara ittiğimde yaşadığım şaşkınlığı unutup Kayrayı nasıl tuttuğuma şaşırmış yüzüne bakıyordum.Sonunda kolumu indirdiğinde şaşkınlığımdan sıyrılıp ne yaptığına baktım.Adamın yakasından tutup kaldırdığında yumruğunu kaldırmış yüzüne vuracakken elini tuttum.Bu sefer elini tutmamın boşuna olduğunu düşündüğümde işe yaradığını görünce daha çok şaşırdım.Bana döndüğünde adamın yakasını bırakıp yüzüme baktı hala elini tutuyordum.O da benim kadar şaşkın görünüyordu.biz birbirimize öylece bakarken adam kaçmak için kalkıp koşmaya başladığında Kayra boşta kalan elini gözlerini benden ayırdan adamın koluna koyup kavradı ve adamı kalktığı yere çekip oturmasını sağladı.Sonunda gözlerini benden çekip başını adama çevirdiğinde adam birazdan yaşayacağı her neyse ona zarar vereceğini biliyor gibiydi ve korkmuş görünüyordu.
''Burda ne işin var?''
''B-ben...Yatacak yer arıyordum.''
Adamı incelemeye fırsatım olmadığı için yıpranmış kıyafetlerini görmemiştim.Duvara fırlattığı ise içinden bayat ekmeklerin döküldüğü büyükçe bir sepetti.Bayat ekmeklerle karnını doyurup,boş yerlerde yaşamaya çalıştığı açıkça belliydi.Yaptığımdan pişman olup Kayranın omzunu tuttum.Neler konuştuklarını anlamadan ne yapacağına bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert ve Seksi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. +18 bölümler vardır.Rahatsız olacaksanız okumayın. Sert,seksi ve yırtıcı bir hikayeye hazırsanız başlayın. Nisa...Romanlarda okuduğu vampirlerin gerçek olduğunu ve onu istediklerini nereden bile bilirdi ki? Yağmur..Nisan...