Diğer bölümdem büyük şeyler var aklımda ve bunun için bir kaç gün geç gelebilir bölüm.Çünkü güzel olsun istiyorum.Yorum ve oylarınızı bekliyorum Öpüldünüz.
Gözlerimi açmak işkencenin devam etmesi mi demekti? Yoksa gerçekten kurtulmuş muydum? Kırbaç sesleri hâlâ kulağımdaydı.Sanki yanı başımdaymış gibi duyabiliyordum.Kayranın yaptıkları…Gözümün önündeydi.Rüzgarı yakması,parçalaması ve tüm bunları yaparken adeta zevk alması.Hepsini hissediyordum.Yaşadıklarımın etkisi canımı yakan acılar ve ağrılar hâlâ üzerimdeydi.Gözlerimi araladım ve nerde olduğuma baktım.Odamdaydım,yatağımda yüz üstü uzanıyordum.Yağmur baş ucumda bir sandalyede oturuyordu ve tırnaklarını kemirerek bir şeyler düşünüyordu.Çok fazla endişelendiği belliydi.
‘’Tırnaklarını yemeyi bıraka bilirsin.’’
Sesim zor çıkmıştı ve berbattı.En az göremediğim vücudum kadar berbat olduğuna emindim.Yağmur sesimi duyunca gözleri büyüdü bana baktı ve ağlamaya başladı.Burada pert olan bendim ama ağlayan oydu.Ve her zaman olduğu gibi onu sakinleştiren yine ben olacaktım.Zorlada olsa gülümsemeye çalıştım.
‘’Sakin ol Yağmur hâlâ hayatta kalmayı başarıyorum.’’
Yağmur yanıma geldi ve daha çok ağlamaya başladı.Üstüme eğildi ve bana sarıldı.Bu canımı yakmıştı.
‘’Özürdilerim canını yaktım.Kafayı yedim burada.O piç rüzgar seni kaçırmış ve vampir olmuş.Onu gebermek istiyorum.’’
‘’Kayra halletti.Nerede şimdi.’’
‘’Neil ile çıktılar.Klausa gidip sana olanlar hakkında konuşacaklarmış.Evde adamlar var bizi korumak için.’’
Yağmur bir yandan saçlarımı okşuyordu.Annenin çocuğuna olan şevkati gibi bir şeydi bu.Yerimden doğrulmaya çalıştım.Bu çok acı vericiydi.Yağmur beni tekrar yatırdı ve kaşlarını çattı.
‘’Kesinlikle kalkmak yok.Ne haldesin farkında mısın acaba?’’
‘’Çok mu kötü.’’
Yağmur suratını astı.Anlaşılan kötüdende kötüydüm.Berbattan daha berbat…
‘’Evet ama belki silah yarasında olduğu gibi bu da hemen geçer.’’
‘’Bilemiyorum Yağmur hâlâ canım yanıyor.’’
Birden gözümün önüne Kayranın Rüzgarın boynunu ısırması ve ağzında kalan parçayı tükürmesi geldi.Suratımı buruşturdum.Bu Yağmurun gözünden kaçmamıştı.
‘’Canın mı aıyor?’’
‘’Evet ama aklıma bir şey geldi.’’
‘’Ne geldi?’’
‘’Orda öyle şeyler oldu ki.Rüzgarın yaptıkları bir yana Kayra o kadar çok kızmıştiki Rüzgarı defalarca güneşe tutup yaktı ve iyileşmesini bekleyerek bunu tekrarladı.Daha sonra boynunu ısırıp kopan parçayı tükürdü ve bunuda tekrarladı.’’
Yağmur her an kusacakmış gibi dehşetle açılmış gözlerle bakıyordu.
‘’Bu iğrenç.Kızması normal ve nasıl kızdığını bende gördüm.’’
‘’Nasıl ?’’
Yağmur konuşmayı,anlatmayı severdi ve şimdide anlatacağı şeye odaklanmak için sandalyesine iyice kurulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sert ve Seksi
Teen Fiction©Tüm telif hakları saklıdır. +18 bölümler vardır.Rahatsız olacaksanız okumayın. Sert,seksi ve yırtıcı bir hikayeye hazırsanız başlayın. Nisa...Romanlarda okuduğu vampirlerin gerçek olduğunu ve onu istediklerini nereden bile bilirdi ki? Yağmur..Nisan...