Elif Anlatıyor
Hüsna'nın evine tamamen taşınmıştım ve şimdi beraber salonda oturuyorduk.
"İkiniz de anlatın. Bugün neredeydiniz?"
"Xiumin ile bir şeyler yaptım."(Hüsna)
"Lay'e sabah moralinin bozulduğunu söylemişsin. Ne oldu? Ayrıca Xiumin ile ne yaptın?"(ben)
"Biri aradı ve moralimi bozdu. Xiumin ile karşılaşınca Xiumin beni rahatlatmak için bir şeyler yapmaya götürdü. Olay bu."
"Kim bozdu moralini? Yoksa..."(Yağmur)
"Yoksa ne?"(ben)
"Önemsiz biri."(Hüsna)
"Kim? Artık bana her şeyinizi anlatır mısınız? İkinizin de bir derdi olduğu belli. Yağmur geldiğinden beri sessiz. Oysaki buraya taşındığım için ve üçümüz beraber yaşamaya başladığımız için dünyadaki yerinde duramayan birinci kişi olması gerekiyordu. Hüsna senin ruh halin karmaşık. Önce gülümsüyorsun. Sonra bir anda yüzün düşüyor. Ayrıca her zamankine göre sessizsin."
"O zaman her şeyi baştan anlatıyorum. İki yıl kadar önce buraya gelmeyi çok istiyordum. Kalbim beni buraya sürüklüyordu. Sevgilime buraya bir süreliğine taşınacağımı söylediğimde kızmasını bekliyordum ama kararıma saygı duyacağını söylemişti. Şaşırsam da kafaya takmadım. Meğer böyle demesinin sebebi beni aldatıyor olmasıymış. Bugün sabah işe gelirken beni aradı. Son bir yıldır hiç aramıyordu. Moralim bozuldu. O sırada Xiumin ile karşılaştım. Moralimi düzeltmek için beni bir yere götürdü. Birkaç saat beraber takıldık. Sonra beni sevdiğini söyledi. O zamandan beri sevgiliyiz."
"NEEE?!!!"(ben ve Yağmur)
"Ne ne?"(Hüsna)
"Xiumin ile sevgilisiniz ve bunu şimdi mi söylüyorsun?!!!!!"(Yağmur)
"Yağmur sakin ol. Söyledim işte. Asıl sen neden bugün Sehun'la takıldığını anlat."(Hüsna)
"Sehun kim? Ya ben neden kimseyi tanımıyorum?!!!"(ben)
"Sehun, Lay'in arkadaşı. Bugün beni kafeden götüren çocuk. Şimdi ben de her şeyi baştan anlatacağım..."
Yağmur, ona kafayı takmış sevgilisinden bahsedip Sehun'la yaşadığı her şeyi anlattı.
"... sonra Sehun beni kafeye bıraktı. O gider gitmez Furkan geldi. Biraz sarıldık falan. Konuştuk azıcık. Sonra otelde hala sorun yaşadığını söyleyip gitti."
"Hayatınızda olan bu olaylardan neden yeni haberim oluyor?"(ben)
"Çünkü kafe dışında görüşemiyoruz ve sizin izin günleriniz birbirinize uymuyor. Bugün buraya taşındığın için anca konuşabiliyoruz."(Hüsna)
"Doğru. Bir ayım bitti burada geçirdiğim. Son on bir ay kızlar."(ben)
"Cidden İngiltere'ye geri döneceksin yani."(Yağmur)
"Ailem orada Yağmur. Hem istediğimiz her an gider geliriz."
"O biraz zor olur ama daha var. Şimdi bunları düşünemenin zamanı değil. Şimdi senin için hazırladığımız partiyi yapalım. ELİF'E HOŞGELDİN PARTİSİ!!"(Hüsna)
İkisi de beklemediğim bir anda kalkıp mutfağa koştular. Ben de peşlerinden gittim. Sonra da her şeyi salona yerleştirip eğlenmeye başladık...
Chan Yeol Anlatıyor
Eve girdim ve kravatımı çıkartıp bir kenara fırlattım. Lay'le yaptığım toplantıdan sonra babam bana daha fazla iş vermeye başlamıştı ve bu çok sinir bozucuydu. Sanki bilerek o sonucu oluşturmuşum gibi davranıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YIL
Teen FictionSadece bir yıl sürecek bir hikaye... {Bir yıl dedim kendime, bir yıllığına gideceğim ve döneceğim. Ailemi bulacağım ve onlara kavuşacağım. Sonra da hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim. Tabii her şey planlandığı gibi gitmiyordu. Her şey bizim ist...