26. BÖLÜM:

228 29 34
                                    

Bir Hafta Sonra

"Baek Hyun seni dinliyoruz. Neden topladın bizi buraya?"(Chan Yeol)

"Jee Hee..."(BH)

Kızın ismini duyar duymaz kaşlarımı çatmıştım. Uzun zamandır ortalarda görünmüyordu oysaki.

"Beni aradı ve buluşmamız gerektiğini söyledi. Ben de sürekli rahatsız etmesin diye bir süre sonra kabul ettim. Onun yanından geldim buraya."(BH)

"Ne dedi sana? Niye bu haldesin?"(Sehun)

"Ablam olduğunu söyledi..."(BH)

Herkes şaşkınlık içinde Baek Hyun'a bakarken Xiumin konuşmuştu.

"Nasıl yani? Bir ablan mı varmış?"(Xiu)

"Hayır... öyle değil..."(BH)

"Jee Hee onun ablasıymış..."(ben)

Baek Hyun başını sallarken kimse ne diyeceğini bilmiyor gibiydi.

"Yalan söylüyor olabilir!"(Yağmur)

"Hiç sanmıyorum. Doğduğumuz yıllara bakacak olursak babam annemle evlenmeden önce başka bir kadınla birlikte olmuş olmalı. Bunu anneme söylememiştir kesin."

"Baban neden böyle bir şey yapsın?"(Hüsna)

Xiumin, Hüsna'ya sessiz ol işareti yaparken Baek Hyun ayağa kalkmıştı.

"Şerefsizin teki de ondan! Ben onunla konuşmaya gidiyorum!"

"Baek Hyun önce sakin ol!"(Lay)

"Sakin olmak istemiyorum! Tek istediğim babamdan hesap sormak!"

"Babamdan ne hesabı soracaksın Baek Hyun?"

Salonun bahçe kapısından girip konuşan çocuğa hepimiz baktığımızda Baek Hyun'un çatık kaşları şaşırma haline dönüşmüş, Lay ve Chan Yeol ayağa kalkmışlardı. Bizse sadece bu çocuğun kim olduğunu anlamaya çalışıyorduk.

"Abi?!"(BH)

"Selam gençler."

"Sen ne zaman geldin?"(BH)

"Az önce. Yıllar sonra geri geldim. Sarılmayacak mısın?"

Baek Hyun şaşkınlıkla abisine doğru yürürken biz de ayaklanmıştık. Baek Hyun'dan sonra diğerleri de onunla sarılmış, biz de tanışıp el sıkışmıştık.

Baek Hyun bugünkü şeyleri abisi için tekrar anlatırken abisi onu kaşları çatık dinlemişti. Baek Hyun bitirdiğinde ise ayağa kalkmıştı.

"Ne oldu abi?"

"Babamın yanına gidiyoruz. Kalk hadi."

Baek Hyun abisinin ardından ayağa kalkarken bize gelmemize gerek olmadığı söylemişti. İkisi evden çıkarken Sehun bize Baek'in hayatını anlatmıştı. Babası gerçekten hoş davranmamıştı.

"Şimdi ne olur sizce?"(ben)

"Artık babasının kaçış yeri yok. Her şeyi anlatmak zorunda. Yoksa işin içine Jee Hee da girer."(Lay)

"Neyse artık, Baek Hyun'la konuşuruz bu konuyu. Şimdilik dağılalım."(Karen)

"Aynen öyle. Baek Hyun iyi olacaktır. Abisinin gelmesi onun için iyi oldu."(Yağmur)

Hepimiz dağılmak için hareketlendiğimizde Hüsna, Karen ve Yağmur yanıma geldiler.

"Biz kafeye gidiyoruz. İzin günün mü?"(Hüsna)

BİR YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin