36. BÖLÜM

139 23 27
                                    

"Ne zaman gitmeyi planlıyorsunuz?"(ben)

"Ben birkaç gün dinlenip giderim. Yağmur'a açıklama yapmak için geldim. İşlerim var."(Baek Hyun)

"Biz biraz daha dururuz."(Sehun)

Yağmur'la birbirlerine bakıp gülümsemişlerdi. Ne konuştuklarını bilmiyordum ama yaklaşık iki saat yalnız oturmuşlardı. Geldiklerinde de mutlulardı. Fazla bir şey sormamıştık onlara. Kendi aralarında halletmişlerdi ve şuan ortada bir sorun yoktu.

"Elif ben nerede yatabilirim. Uçak yolculuğu yorucuydu."(BH)

"Evet size yer ayarlamalıyım. Şimdi, ben annemlerin yatak odasında kalıyorum. Küçükken kaldığım oda var. Ayrıca bir salon ve küçük bir oturma odası var."(ben)

"Beni olabildiğince çiftlerden uzak tut. Ben oturma odasında kalırım. Siz de çifter çifter dağılırsınız bir yere."(BH)

"Tamam sen bilirsin. Çarşaf falan getireyim. Hüsna veya Yağmur, ona oturma odasını gösterir misiniz?"

Ben Baek Hyun'un yatması için bir şeyler çıkarmaya giderken Yağmur Baek'i odaya götürmüştü. Baek'in yatacağı yeri ayarladıktan sonra iyi uykular dileyip çıkmıştım yanından.

"Siz uyumayacak mısınız?"(ben)

"Gece uyuruz işte."(CY)

"Siz bilirsiniz."

"Salona geçelim bari. Neden mutfakta oturuyoruz?"(Hüsna)

Haklı olduğuna karar verip ayaklanmıştık. Diğerleri önden giderken Chan Yeol'u durdurmuştum.

"Sen iyi misin? Gözlerin güzel bakmıyor."

"Ha... şey... iyiyim. Yorgunluktandır."

"Hayır Chan Yeol, bir sorun var gibi."

"Yok bir şey sevgilim. Hadi içeri geçelim."

Başımı salladım ve önüme döndüm. Ama inanmamıştım. Bir şeyler ters gidiyordu ve benden saklıyordu. Bunu sonra konuşmayı kafama koymuştum.

"Neler yaparız burada? O kadar yol geldik."(Xiumin)

"Birkaç yer gezebiliriz. Sizin ne kadar kalacağınıza göre değişir ne kadar yer gezeceğimiz."(Hüsna)

"Sizinle beraber geri döneriz."(Xiumin)

"Aynen. Hep beraber döneriz Kore'ye."(Sehun)

"Burada fazla kalmaya da gerek yok. Hem sizin işiniz var. Hem de daha fazla uzak kalmak istemiyorum."(Yağmur)

"Sizinle beraber döneceğimizi söyledim. Ne kadar kalırsan kal uzak kalmayacaksın."(Sehun)

"Açıkçası babamın zoruyla gelmiş sayılırken daha fazla kalmak istemiyorum. Hem, sizin oraya geri dönmeniz gerekecek illaki."(Yağmur)

"Babamı ikna etmeliyim. Geri dönmemi istemiyor. Xiumin'den de bahsettim."(Hüsna)

"Ne dedi?"(Xiu)

"Çok kötü karşılamadı bu durumu. Ama yine de burada kalmamı istiyor."(Hüsna)

"En basiti Xiumin'i onunla tanıştırmak olacaktır. Yağmur, sen de Sehun'u tanıştır babanla. En doğru ve kolay yolu bu bence."(ben)

"Ben de onu düşünüyorum. Bu akşam eve gidince babama söylerim. Gelmesini istediği zaman Xiumin'i çağırırım. Olur mu Xiu?"

"Neden olmasın? Tabiki olur."(Xiu)

"Benim önce babama Sehun'dan bahsetmem gerek. Anca sonra onun burada olduğunu ve tanışmalarını istediğimi söyleyebilirim."(Yağmur)

"Fazla dert etme. Halledilebilir şeyler."(Sehun)

BİR YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin