33. BÖLÜM

178 26 38
                                    

"Chan Yeol?"

"Hm? Elif! Uyanmışsın! Hemen Suho'yu çağırmalıyım!"

Chan Yeol hızla kalkacakken elinden tuttum.

"Gerek yok. Bir saattir seni izliyorum. Yani Suho beni bir saat önce kontrol etti zaten."

"Neden uyandırmadın?"

"Manzara çok güzeldi."

Ben gülümserken o da benim dediklerime gülümsedi. Tekrar yerine oturup iki eliyle elimi tuttu ve sıktı.

"Nasıl hissediyorsun?"

"Endişelenme, gayet iyiyim."

"Nasıl endişelenmem Elif? O kız peşimizi bırakmayacak."

"Üstesinden geleceğiz."

"Korkuyorum Elif. Sana bir şey olmasından korkuyorum. Ben onun istediklerini yapana kadar sana zarar vermeyi bırakmayacak."

"Olayı polis biliyor. Yaptığı her hareketi onu içeri attırmak için kullanabiliriz."

"Bu o kadar basit değil Elif. Bu olaydan kurtulmayı başardı. Hepsinden teker teker kurtulacak. Başka bir yere gidelim. Türkiye? İngiltere? Ya da başka bir yer?"

"Polisten kurtulan yerimizi de bulur Chan Yeol."

"Ama başka çare bulamıyorum!"

"Kaçmak çözüm değil."

"Kalmak da çözüm değil!"

"Yanımdasın Chan Yeol. Ben de senin yanındayım. Ayrıca bebeğimiz de yanımızda. Uzaktan da olsa yanımızda ve bizi koruyor. Benim başka bir şeye ihtiyacım yok. Başka bir şey de düşünmek istemiyorum. Şimdi, yanıma yatar mısın?"

Chan Yeol ayağa kalkıp dediğimi yaptı. Hareket etmek canımı yakmıştı ama belli etmeden ona sarıldım ve başımı göğsüne koydum. Tek ihtiyacım buydu...

Bir Ay Sonra

"Bu korumalar evin önünde durmak zorunda mı?"

"Başka şansımız yok Elif. Bir daha tehlikeye girmeni istemiyorum."

"Chan Yeol anlıyorum ama hapiste gibi hissediyorum. Pencerelerdeki demirler..."

"Her türlü önlemi almalıyız."

"Off... tamam haklısın ama-"

"İtiraz istemiyorum."

Yüzümü buruşturup koltuğa attım kendimi. Kitap okuyacaktım. Ama aklıma başka bir şey gelmişti.

"Sen neden işe gitmiyorsun?"(ben)

"Yanında olmak istiyorum. Lay yardımcı oluyor."

"Çalışmadan maaş mı alıyorsun Chan?"

"Hayır Elif, Lay'den borç alıyorum. Daha sonra, her şey normale döndüğünde, maaşımdan kesecek. Öyle anlaştık."

"Peki. Bir sorum daha var. Mo Yeon seni hiç aradı mı o günden sonra? Ya da yanına geldi mi?"

"İki kez aradı. İyice düşünmemi söyledi."

"Bana neden anlatmadın?"

"Bilmiyorum."

"Chan Yeol her şeyi bilmek istiyorum. O kızla ilgili ne öğrenirsen bana da söyle. Bu sadece senin meselen değil artık."

"Tamam. Anlatacağım."

"Güzel."

Yağmur Anlatıyor

"Sehun? Sabah sabah bu ne sürpriz?"

BİR YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin