Bir hafta bittiğinde Chan Yeol beni evime bırakıp kendi evine gitmişti. Salonda oturan kızların yanına gidip ben de oturdum.
"Selam."
"Hoşgeldin kaçak."(Karen)
"Uf... Karen sana bir özür borcum var. Kalman için o kadar ısrar edip seni bıraktım burada."
"Sorun değil. Hem iyi oldu."
"Neden?"
"Lay'le biraz vakit geçirdik ve..."
"Ve?"
"Bugün çıkmaya başladık."
"Ciddi misin?"
"Evet. Siz gittikten sonra Lay kafenin bir hafta kapalı olmasının daha iyi olacağını söyleyip kendisi de gitmedi. Hüsna, Xiumin'le; Yağmur da Sehun'la takılınca (burada kafamı bir anda Yağmur'a çevirmiştim) ve Chen de şirketinde yoğun olunca Lay beraber bir şeyler yapmayı önerdi. Ben de kabul ettim."
"İyi olmuş. Umarım mutlu olursunuz."
"Daha sadece çıkıyoruz ama bakalım, sonu ne olacak?"
"Lay iyi biri." deyip Karen'in elini sıvazladım. Sonra da Hüsna ve Yağmur'a döndüm.
"Siz neler yaptınız?"
"Xiumin'le her gün bir yerlerde gezmeyi planladık ama eski sevgilim cidden çıkageldi bu sefer."
Hüsna eski sevgilisinden gelen mesajları anlatmıştı daha önce.
"Cidden mi? Neler oldu?"
"Peşimden ayrılmadı. Birkaç gün Xiu'ya söylemedim ama sonra bizi kavga ederken görüp kim olduğunu falan sordu. Sonra niye anlatmadın diye kızdı. 'O herifle konuşacağım.' dediğinden beri de görmüyorum ikisini de. Xiumin telefonlarımı açmıyor. Diğerlerini de tembihlemiş sanırım, kimse bir şey söylemiyor."
"O yüzden yüzün bu halde senin. Yorgun, bitkin görünüyorsun."
"Öyleyim. Dinleneyim diye uyumaya çalışıyorum ama aklım Xiumin'de olduğu için uyuyamıyorum."
"Chan Yeol'e sorarız. Ev arkadaşı onlar zaten."
Hüsna başını sallarken Yağmur'a döndüm.
"Sıra sende. Sen anlat."
"Siz gittikten sonra mutfakta su içiyordum. Sehun yanıma geldi. Ona birazcık şans vermemi ve en azından birkaç gün çıkmak istediğini söyledi. Biraz ısrar edince kabul ettim. Lay kafeyi kapatacağını söyleyince de işimize geldi. Bir haftadır çıkıyoruz işte. Beraber yemek yedik, yürüyüşe falan çıktık."
"Peki... ne düşünüyorsun?"
"Bilmiyorum. Bu bir hafta içinde gerçekten çok iyiydi. Benim yerimde başkası olsa üstüne atlamış olurdu belki de. Çünkü cidden bir kötülüğünü görmedim daha. Ayrıca uzun, yakışıklı ve karizmatik. Ama ona playboy denildiğini düşündükçe kafam karışıyor."
"Gerçekten değişmiş olamaz mı?"(Karen)
"Bence sevgili olmanızdan bir zarar gelmez. Xiumin, Lay, Chan Yeol, Chen ve Baek Hyun gerçekten iyiler ve onlar Sehun'u sevdiklerine göre Sehun da kötü biri değil."(Hüsna)
"Ama sorun zaten kötü biri olmasında değil ki. Kızlara karşı bakış açısında."(ben)
"Ya bir dakika! Bu dediğiniz şeylerin hiçbir önemi yok. Eğer Yağmur onu seviyorsa..."
Karen son cümleyi söylerken Yağmur'a bakmıştı.
"Seviyorum..."
"O zaman hiçbirimizin bir şey demeye hakkı yok. Seviyorsan bekleme Yağmur. Hiçbir şeyi düşünme. Ama gerçekten seviyorsan..."(Karen)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YIL
Teen FictionSadece bir yıl sürecek bir hikaye... {Bir yıl dedim kendime, bir yıllığına gideceğim ve döneceğim. Ailemi bulacağım ve onlara kavuşacağım. Sonra da hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim. Tabii her şey planlandığı gibi gitmiyordu. Her şey bizim ist...