-Diğer kitaplarımı okuyanlar bölüm sonundaki nota baksınlar.🙃
-Okuduktan sonra oy verip yorum yaparsanız sevinirim.😊
-İyi okumalar.😘"Siz öpüştünüz mü?!"
Chen'in sesini duymamla o tarafa dönmüştüm. Yanında Baek Hyun'la birlikte ciddi bir şekilde bana bakıyorlardı. Kendimi cidden kötü hissetmiştim.
"Üzgünüz içeri daldık ama kapıyı çaldığımızda bir cevap vermedin."(BH)
"Önemli değil."(Lay)
"Elif bize biraz izin verir misin? Yi Xing ile konuşmamız gereken şeyler var. O konuyu da seninle ayrıca konuşacağız."(Chen)
Yavaşça başımı salladım ve kalktım. Onlar masanın önündeki karşılıklı koltuklara otururken ben de odadan çıktım. Ne konuşacaklarını merak ediyordum fakat aklımda olan asıl konu Chen'e ve Baek Hyun'a nasıl bir açıklama yapmam gerektiğiydi. Eğer doğruları söylesem Lay'e fazla yüklenirlerdi. Ama aklıma başka bir düşünce de gelmiyordu...
Baek Hyun Anlatıyor
"Hazır mısın Chen?"
"Gerçekleri öğreneceksem tabiki hazırım."
"Gidelim o zaman."
Beraber Lay'in odasına doğru ilerledik. Kapıyı çaldığımda bir cevap alamamıştım. Bu yüzden kapıyı yavaşça açtım.
"...O gece seni öptüğüm için tekrar özür dilerim. Bir daha asla olmayacak. Senden tek bir şey istiyorum... Benimle arkadaşlığını bozma. Sanki bunlar hiç olmamış gibi, arkadaş kalalım."(Lay)
"Siz öpüştünüz mü?!"(Chen)
Elif bir anda bize baktığında biz de sinirle ona bakıyorduk. Lay'e döndüm.
"Üzgünüz içeri daldık ama kapıyı çaldığımızda bir cevap vermedin."(ben)
"Önemli değil."(Lay)
"Elif bize biraz izin verir misin? Yi Xing ile konuşmamız gereken şeyler var. O konuyu da seninle ayrıca konuşacağız."(Chen)
Elif başını sallayıp odadan çıkarken biz de oturduk.
"Elif'e yüklenmeyin. Ben öptüm. Onun bir suçu yok."(Lay)
"Bunu Elif'le konuşacağız Yi Xing. Şimdi seninle konuşmamız gereken daha farklı bir konu var."(ben)
"Dinliyorum."(Lay)
"Geçen gün bana bir mesaj geldi. 'Zhang Yi Xing, Park Chan Yeol ve Kim Jee Hee ile ilgili gerçekleri öğrenmek istiyorsan bir saat sonra ******* Park'a gel.' yazıyordu. Doğal olarak konu dikkatimi çekti. Baek Hyun yanımda olduğu için beraber gittik. Adam tam bize doğru gelirken yanında siyah bir araba durdu ve içindeki adam susturuculu bir silahla adamı vurdu. Adamı kurtaramadık. Fakat birinin o gerçekleri bizim öğrenmemizi istemediği belliydi."(Chen)
"Bu konuda hiçbir fikrim yok Jong Dae. Fakat şunu söylemeliyim ki yaşadığımız şeyler dışında bir gerçek yok."(Lay)
"Yapma Lay!"(Ben)
"Bana Lay deme!"(Lay)
"Yi Xing artık bize doğruları anlatman gerekiyor."(Chen)
"Dediğim gibi Jong Dae, yaptığım her şeyi kendi isteğimle yaptım."(Lay)
"Sana yaptıklarını istemeyerek yaptın demedik ki. Sadece asıl sebepleri merak ediyoruz."(Chen)
"Üç yıl önce olanlar dışında hiçbir gerçek yok. Chan Yeol ve Jee Hee sevgililerdi fakat ben de seviyordum Jee Hee'yı. İstediğim bir şeyi almazsam yaşayamayacağımı biliyorsunuz. Ben de Jee Hee'nın aklına girdim. Beraber kaçtık. Olay bu. Sezin de bildiğiniz gibi..."(Lay)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR YIL
Teen FictionSadece bir yıl sürecek bir hikaye... {Bir yıl dedim kendime, bir yıllığına gideceğim ve döneceğim. Ailemi bulacağım ve onlara kavuşacağım. Sonra da hayatıma kaldığım yerden devam edeceğim. Tabii her şey planlandığı gibi gitmiyordu. Her şey bizim ist...