Pirinç kekini yedikten sonra Jungkook hepimizden zorla para almış yediklerimizi ödemişti. Şimdi de Hoseok'ların evine geri gidiyorduk. Eteğim ve çantam ordaydı.Sağımda Taehyung solumda ise Seokjin vardı. Jimin arkamda Hoseok ile futbol tartışıyordu.
"Oha Yoongi değil mi o?"diyen Jungkook'a döndük hepimiz. Eliyle bir yeri işaret ediyordu. Kafamı çevirdiğimde Mina ile ikisini gördüm. Durdukları yer bize uzaktı ama onları net bir şekilde görebiliyorduk.
"Bunlar ayrılmışlardı ama."dediğimde Taehyung "Aynen"diyerek beni onayladı.
Mina ellerini Yoongi'nin omzuna koymuştu, Yoongi'nin elleri ise Mina'nın belindeydi. Gülerek birşey konuşuyorlardı. Sonra Mina kısa bir süre dudağını Yoongi'nin dudağına deydirip geri çekti.
Kusmak istemiştim ama Jimin varken olmazdı.
Gerçi bana neydi ki? Beni de ilgilendirmezdi.
"Hadi eve gidelim."diyip yürümeye başladığımda onlarda peşimden geldiler.
Eve gidip hızlıca üstümü değiştirip kendi eteğimi giydim. Eşofmanıda kaylayıp dolaba koyucaktım ama sonra yere oturduğum aklıma gelince banyodaki kirli sepete attım. Salona geçtiğimde herkes yayılmış kendi halindeydi. Sandalyenin üstünde duran çantamı alıp "Geç oldu ben eve gidiyim artık."dedim.
Hepsi tamam tarzında sesler çıkartırken Jimin "Ben de gidiyorum istersen seni bırakabilirim."dedi.
"Fark etmez."dedim. Çok da hevesli olduğumu göstermemeliydim.
Herkesle kısaca vedalaştıktan sonra yürümeye başladık.
Otobüse bindiğimizde yan yan oturduk ama eve varana kadar hiç konuşmadık. Aslında Jimin'in evi benden önceydi ama inmemişti. Yoongi'lerin evinin olduğu durağa geldiğimizde otobüsten indik.
"Buraya kadar gelmene gerek yoktu Jimin. Teşekkür ederim." Kibar bir sesle konuşup gülümsedim.
Tam gidiyordum ki beni dirseğimden tutmasıyla arkamı dönüp ona baktım.
"Efendim."
"Hala söyleyeceğin şeyi düşünmedin mi?"
Ah o konu, ben unuttuk sanmıştım ama...
"Jimin ben sadece..."
"Beraber şarkı söyleyeceğimiz için çok mutlu ve heyacanlıyım."dedim bir anda. Benden söylememi beklediği şey neydi bilmiyordum."Ihm bende. Okulda çalışalım tekrar."
Kafamı evet anlamında salladım.
"O halde, iyi akşamlar."dedi.
Zile basıp büyükanne kapıyı açana kadar bahçe kapısında beni bekledi. Son kez ona baktığımda bana el sallayınca bende ona karşılık verdim.
"Hoşgeldin."dedi büyükanne
"Hoşbulduk."diyip hızlıca kaldığım odaya geçtim. Kıyafetlerimden kurtulup pijamalarımı üstüme geçirdim. Sonra kızlarla olan whatsapp grubumuza girip herşeyi ses kaydı atarak anlattım.
Rose:*seskaydı*
Lisa:Ne demek bi dakika sen jiminle piyano çalarken Seulgi mi geldi
Lisa:Çok şaşırdım ve SEN HOSEOK'UN EVİNE Mİ GİTTİN?????
Lisa:ve orda araba yarışı oynadın?!!?!!
Lisa:bildiğimiz bangtan ile
Lisa:BANGTAN
Lisa:VE BUNU ŞİMDİ SÖYLÜYORSUNN