Jisoo "Rose beklesene ya!"diye bağırdığında arkamı döndüm. Hızlı yürümekten yorulmuştum. Ve elimde taşıdığım ağır gitarda bana hiç yardımcı olmuyordu."Nereye gidiyorsun?"dedi Lisa
"Eve gidicem. Taksi bulmam lazım bununla eve kadar otobüsle gidemem"diyerek gitarımı gösterdim.
Jennie "Tamam biz de seninle geliyoruz"diyerek atladığında, elimin tersiyle akmış gözyaşlarımı sildim.
"Kızlar cidden şuan tek başıma kalmak istiyorum. Eğer ihtiyacım olursa sizi çağırırım biliyorsunuz."dedikten sonra grup sarılması yaptık. Kızlar bana anlayış göstererek okulda kalmışlardı.
Okuldan çıkıp birazcık yürüdükten sonra önüme çıkan ilk taksiye binip eve gittim.
Evin içine girdiğimde ayakkabılarımı girişe fırlatıp yukarı odama çıktım. Gitarımı özenle dolabımın üstüne koyup üstümdeki kıyafetlerimi çıkartıp banyoya girdim.
Şimdi uzun bir süre boyunca depresyona giricektim belki bu süre içinde kafayı yiyebilirdim ama pis bir halde olmak istemiyordum.
Kısa bir duşun ardından, dolapta annemin görmemesi için en köşeye saklamış olduğum Jimin'in evinden çaldığım tişörtü buldum. Onu üstüme geçirip altıma da bir tayt giydim.
Her ne kadar şuan Jimin'e kızgın olsamda asıl kızgınlığımın sebebi Seulgi'ydi. Tişörtü burnuma kadar çekip kokladım. Hala çok güzel kokuyordu.
Saçlarımı kurutmaya üşendiğim için havluya sarıp yatağıma atladım. Bilgisayarımı kucağıma alıp açılmasını beklerken telefonuma gelen bildirimlere baktım.
Jimin: üzgün gözüküyordun sebebini anlayamadım ama üzülme lütfen ve bu arada yarışmayı biz kazandık :)
Jimin'in yazdığı bu mesaja gözlerimi devirip kızlarla olan whatsapp grubumuza girdim.
Lisa:yarışmayı siz kazandınız ama jimin seulgi ile ödülü almaya gitti. Wtf yani?!!
Lisa bir de Jimin ve Seulgi'nin resmini çekmişti.
Jennie:knk sen lisa'ya aldırma. Jimin ödülü almaya tek çıkıcağı sırada seulgi kaşarı da bir yerlerden atlayıp geldi
Jisoo:aynen, resmen delirdik aq. Jennie'yi zor tuttuk seulgi'yi dövücekti ahdjwjdjwk
Lisa: gagagajdjwj aynen
Jennie: hakketti ama neyse bir gün tek sıkıştırıp döveriz
Lisa:hahsjqrıwndkwk bence de
Jisoo:aynen xdd
Rose:shhswkjdskwj inş
Yazdıktan sonra telefonumu ayak ucuma fırlatıp bilgisayardan Gossip Girl hesabıma girdim.
Bütün mesajlar şarkı yarışmasındakilerin performansıyla doluydu. Herkesin şarkı performansını paylaştıktan sonra sıra bizimkine gelmişti.
Bu videoyu kim çekmişti bilmiyorum ama ses ve görüntü kalitesi mükemmeldi. Dışardan izleyince ne kadar da uyumlu olduğumuzu fark ettim. Cidden ses uyumuz çok güzeldi. Bir de yüzümüzün birbirine uygunluğu vardı tabii. Jimin resmen benim için yapılmış gibiydi. Ama şuan benim değildi.
Ayrıca videonun sonunda Jimin'in Seulgi'ye olan aşkı herşeyi mahvediyordu.
Keşke Seulgi'nin annesiyle babası onu yapıcakları gün prezervatif filan taksalardı da Seulgi hiç oluşmasaydı.Bu videoyu sayfada paylaşırken Jimin ve Seulgi hepimiz için şaşırtıcı oldu. Umarım mutlu olurlar. Yazdıktan sonra sayfaya gönderdim. Umarım hiç mutlu olmazlardı.