24

3.7K 258 299
                                    


Burnumdan akan kanı koluma silip Seulgi'ye baktım. Gülmekle gülmemek arasında kalmıştı.

Beni itmesiyle etrafımıza birileri toplanmıştı ama ben şimdi bütün okulu buraya toplayacaktım.

Hızlıca Seulgi'yi omuzlarından ittirdim bunu beklediği için pek etkilenmemişti. Sinirle yüzüme vurduğunca acıyla çığlık atıp, kız kavgasının en etkili hareketini yapıp saçlarına asıldım.

Boyamaktan yıpranan saç telleri çekmemle elimde kalmıştı. Seulgi çığlık atıp eliyle beni ittirmeye çalışıyordu. Seulgi'nin arkadaşları aramıza girip bizi ayırmaya çalıştıklarında Yugyeom "Ayıranı ben döverim."diyip kızları yanımızdan çekmişti. Kalabalık gittikçe artıyordu.

Kalabalıkta Yoongi'yi gördüğümde bütün dikkatimi kaybettim ve Seulgi'nin beni itmesiyle popomun üstüne düştüm. Eteğimi düzeltip ayağa kalktığımda artık cidden fazla olmaya başlayan Seulgi gerizekalısının yüzüne vurdum. Eliyle yanağını tutup "Kaşarsın kızım sen!"diyip bağırdı.

"Eee bundan sana ne?"dedim. Nefes nefese kalmıştım.

Şimdi ben kaşar olmadığım için bunu inkar etmeme gerek yoktu.

"Önce Yoongi ile öpüşüp sonra burda gelip Jimin'e yürüyemezsin!"dediğinde herkes bir şeyler fısıldamaya başlamıştı.

Gözlerimi devirdim. Yoongi kalabalığı ittirip yanımıza geldiğinde arkasında Jimin de vardı.

Jimin yüzüme bakıyordu. Ama bakışları biraz kırılmış gibiydi.

Yoongi ile öpüştüğümüzü, daha doğrusu Yoongi'nin beni öptüğünü yeni öğrenmişti belki de.

Seulgi de kesinlikle bizi dinlediği gün öğrenmişti bunu. Şimdi bunu herkesin içinde söylemeye ne gerek vardı ki.

Ben susunca Seulgi"Konuşamazsın böyle. Bak bir daha ayak altında dolaşma yoksa daha kötüsü olur. Jimin benim tamam mı?"diye bağırıp tükürüklerini yüzümün her yerine saçmıştı.

Jimin'in koluna yapışıp tek kaşını kaldırıp bana baktı. Yoongi her an tekrar birbirimize atlayabilirz diye bizi dikkatlice izliyordu.

"Şimdi bittin sen."biraz sessiz konuşmuştum ama Seulgi duymuştu. Jimin'in kolunu bırakıp beni ittiricekken onu omzundan ittirip hızlı adımlarla okulun terasına çıktım.

Yoongi şükür ki arkamdan gelmemişti. Hızlıca telefonumu cebimden çıkardım. Düştüğümde telefonumun ekran koruması çatlamıştı. Hay amk kızı ya!

Hesabıma girip videoyu hiçbir şey yazmadan direkt sayfaya attım. Sonra telefonumun kamerasını açıp yüzümü incelemeye başladım. Tam burnumda kuruyup kalan kanlara bakıp gülerken ekranda Yoongi aramasınun belirmesiyle telefonu elimden düşürdüm.

"Efendim?"

"Nerdesin?"

"Teras."dediğimde telefonu yüzüme kapattı. Nefesimi dışarı verdim. Tırnaklarımı incelerken Yoongi terasın kapısını ittirip yanıma gelmişti. Elinde poşet vardı. Yere, yanıma oturdu.

"Paylaşılan video ile bir alakan var mı?"oturur oturmaz bunu sormuştu.

"Sayafaya ben gönderdim."dedim.

"Anlamıştım. Gerçi zaten herkes anlamıştır. Jimin ve Seulgi aşağıda çok büyük bir kavga ettiler."

Gülümseyip "Beyinsiz Seulgi."dedim.

Ardında aklıma gelen şeyip sordum "Kızlar nerede?"

"Seni merak ettiler ama dersten çıkamadılar."

Gossip Girl// YoonRoséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin