Yorganımı tekmeleyerek kalkmamın sebebi iki dakikadır aralıksız çalan telefonumdu. Gecenin bu saatinde arayan hangi maldı acaba?!Annem ve babam hastanede ameliyatta oldukları için evde tektim. Yavaş adımlarla masama doğru ilerleyip telefonumu elime aldım. Arayan Yoongi'ydi. Saat gecenin 3'üydü!
"Ne var?!"dilediğim gibi bağırdım zaten evde tektim.
"Kapıyı aç."diyip suratıma kapattı. Sesi çok halsiz geliyordu. Hızlıca telefonu yatağıma fırlatıp merdivenleri indim. Kapının kilidini açtığımda Yoongi'nin darmadağın olmuş suratını görmemle "Oha!"demem bir oldu.
Yoongi karnını tutup beni ittirip, içeri girdi.
"Bu halin ne?!"ağzımı açıp konuşabildiğime şaşırmıştım. Çünkü kaşından kan akıyordu. Kan çok yoğun olmasada yüzünün sol tarafını kaplamıştı ayrıca gözünün altı mordu ve dudağı da kanıyordu.
"Eve gidemezdim buraya geldim. Annenler evde değil mi demi?"
Kafamı evet anlamında salladım. Yüzünden damlayan kanlar tişörtünü de kirletmişti.
"Odama gel."dedim. Merdivenleri çıkarken zorlandığı için kolunun altına girip ona yardım ettim. Zorlukla olsa da onu yatağıma oturtabilmiştim.
"Yoongi böyle olmaz hastaneye gidelim."
"Saçmala."
"Ya şu haline bak! Kim yaptı sana bunu ayrıca."
"Hastaneye gidelim de babam mı öğrensin istiyorsun. Hangi hastaneye gidersek gidelim anında ona haber gider biliyorsun. Ve bunu bana yapan kişi önemsiz boşver."
"Kim yaptı söyle!"
"Chaeyoung bağırmayı kes!"bağırmayı kesmemi söylerken onun daha fazla bağırması çok güzel bir ironiydi. Yatağa hemen yanına oturdum.
"Yoongi nolur hastaneye gidelim."
"Chaeyoung böyle yapacaksan gidiyorum."kalkmaya çalıştığında ellerimi omzuna koyup onu yavaşca geri ittirdim. Omzuna çok yavaş dokunmama rağmen acısından dolayı inlemişti.
"Burda bekle."deyip hızlıca annemlerin odasına gittim. Babamın temiz bir pijama takımı alıp bir de onların banyosunda duran ama hiç kullanmadığımız ilk yardım çantasını alıp hızlıca odama döndüm.
"Işığı kapatsana gözüm acıyor."dedi Yoongi. Onu ikiletmeyip odamın ışığını kapattım. Işığı kapatmamla onun da yatağımın yanındaki, komodinin üstünde duran lambayı açması bir olmuştu. Bir kaç dakika öncesine göre odam karanlıktı. Ama bu loş ışık bizim için sorun değildi.
"Tişörtünü çıkart."dediğimde yüzüme 'cidden mi?'der gibi baktı. Oflayıp "Kollarını kaldır."dedim.
Kollarını kaldırıp yavaş bir şekilde canını acıtmamaya özen göstererek tişörtünü çıkarttım. Işık vurunca fark etmiştim ki göbeğinin üstünde bir kaç kırmızılık vardı sanırım buraya da tekme yada yumruk yemişti. Kim neden Yoongi ile kavga etmişti ki?
"Pantalonunu sen çıkart."dediğimde şerefsiz bir şekilde gülümseyip, zorlukla ayağa kalktı. O pantalonunu çıkartıp pijamayı giyerken arkamı döndüm.
"Bitti."deyince geri yatağa oturdum.
"Sizinkiler nerde yani Bangtan, niye onların yanına gitmedin?"
"Şimdi onların yanına gidersem kavga daha da büyür. En yakın zamanda tekrar dövücem onu."
"Seni tek başına mı dövdü birileri."