15

3.7K 262 144
                                    

dediğim yerde şarkıyı açın yada istediğiniz yerde açın ahdkwndjwjdj lovee youu<33

Bugün şarkı yarışması vardı. Jimin ile bütün bir hafta boyunca öğle aralarında sürekli müzik sınıfında buna çalışmıştık. Heyecandan ölmek üzere olmam dışında her şey mükemmeldi.

Ah birde Chanyeol'un delirmesi vardı. Okulu birbirine katmış Gossip Girl'un kim olduğunu bulmaya çalışmıştı.

Ve sayfamı hackleticeğini söyleyip dolaylı yoldan beni tehdit etmişti.

Onu çok umursamasamda yine de bir miktar korkmuştum.

Ayrıca bütün bir hafta boyunca Chanyeol'un öptüğü kızın kim olduğu tartışılmıştı. Herkes sadece bunu konuşuyordu.

Bilinmeyen denen kişiyle neredeyse hiç mesajlaşmamıştım ama bana erkek ve çok yakışıklı olduğunu söylemişti. Bende ona küfür edip egoist demiştim. Bu yüzden bana yazmıyordu sanırım. Neyse bu şarkı yarışması bittikten sonra onunla ilgilenebilirdim.

Jisoo beyaz elbisemin yakasını düzeltip gözümün altına düşen kirpiğimi aldı.

"Çok heyecanlıyım!"diye bağırdım.

"Sakin ol."dedi Jennie

"Sağol kanka bütün heyecanım gitti şu an çok sakinim."diyip Jennie ile dalga geçtim.

Kızlar beni sakinleştirmek için güldürürken şarkı yarışmasının başlayacağı anonsu geldiği için onları göndermek zorunda kalmıştım.

Sahneye çıkacaklar arka tarafta bekleyecekti.

Gözlerim Jimin'i ararken sırtıma dokunan eller ile arkamı döndüm.

Yoongi elindeki küçük çikolata paketini bana uzatıp "Al ye, beyaz çikolata heyecanı geçiriyormuş."dedi.

Gülümseyerek "Cidden mi?"dedim.

O ise kocaman gülümseyerek "Hayır şimdi uydurdum"diyip hafifçe kafama vurdu.

Ben de tam onunkine vurucaktım ki Jimin'in bana seslenmesiyle geri çekildim.

"Rose buraya gel!"diye bağırdı Jimin.

Jimin'e "Tamam"diyip, Yoongi'ye döndüm "Gitmem gerek, çikolata için sağol."

"İyi şanslar sadece kendini evde şarkı söylüyormuş gibi düşün."dedi.

Gülümseyip Jimin'in yanına koştum. Yoongi son zamanlarda bana iyi davranıyordu. Ağzına soktuğum çoraptan sonra benden alması gereken bri intikam vardı ve her an ona hazırlıklıydım ama o aksine bana böyle iyi davranarak beni şaşırtıyordu.

"Hazır mısın?"dedi Jimin

"Bilmiyorum, sen?"dedim.

"Bilmiyorum."diyip gülümsedi.

Wendy'den sonra sıra bize gelmişti.

Nefes taktiklerini uygulayarak heyecanımı biraz olsun bastırmaya çalıştım ama işe yaramadı.

Son kez saçımı düzeltip karanlık sahneye doğru ilerdedim.

Jimin piyanonun başına geçtiğinde bende onun yanındaki sandalyede gitarımla yerimi aldım. Jimin giydiği beyaz gömlekle bugün çok yakışıklı duruyordu.

Gözlerimiz buluştuğunda başıyla işaret verince piyanoyu çalmaya başladı bende hemen onun ardından gitarımla şarkıya başladım. Salon çok sessizdi. Sadece müzik sesi vardı.

Gossip Girl// YoonRoséHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin