Taehyung... Cześć...
Czego chcesz, hm? Już Ci przeszło?
Tae, proszę, nie bądź zły na mnie, no. Zrozum mnie.
Prosisz mnie, żebym Cię zrozumiał. A Ty tego nie robisz. Nie rozumiesz i chyba nie chcesz mnie zrozumieć, że mam pracę i nie mam czasu. A dodałem zdjęcie i odpowiadałem na komentarze, bo miałem przerwę.
To może zamiast tego napisałbys do mnie?
Jesteś samolubem, Kook. Świat nie kręci się wokół ciebie.
No dobra, sory.
Sory? Takich przeprosin to ja nie chcę. I nie chce też wymuszanych. Przeprosić, wtedy gdy zrozumiesz. Ale wtedy może być za późno.
Dobrze.
To co chciałeś?
Porozmawiać z Tobą.
Okej.
To co robisz?
W sumie to nic, odpoczywam. I zastanawiam się czy w końcu nie zablokować antikth na instagramie.
Czemu?
Naprawdę, Kook? Ty serio pytasz?
Tak.
Egh. Wkurzają mnie jej hejty na mnie mimo, że to po mnie spływa. Po prostu mnie wkurza jej zachowanie.
Aaaa, to ta. Nie rozumiem jej zachowania względem Ciebie.
Nie wiem, co ona tym chce osiągnąć. Zauważyłem, że nikt jej nie lubi.
No ciekawe dlaczego. Twoi fani z nią walczą i Cię bronią, Tae. To chyba dobrze, prawda?
Prawda. Ale po co inni mają się produkować dla takiej laski? Nie lubie, gdy moje fanki się denerwuja przez jakiś hejterów.
Czekam, aż pojawi się mój hejter. Ciekawe, czy też ktoś będzie mnie tak bronił, jak Ciebie.
Ja będę. To masz zagwarantowane.
Jesteś kochany, wiesz?
Mhm. Hoseok też mi tak mówi.
Mhm, Hoseok...
Idę już. Właśnie przyszedł i chce, bym poszedł z nim do kina. Pa, Kookie!
CZYTASZ
stigma ☁️ jjk & kth
Fanfictiongdzie taehyung jest modelem, a jungkook ładnym chłopcem bawiący się w modela vkook, yoonmin #720 w FANFICTION - 19.02.17. #280 W FANFICTION - 24.02.17. #19 w FANFICTION - 04.04.17.