[A/N wczoraj było na 720:)))))) dziękuję! 💓]
52 minuty temu:jeon97
Nudzimy się trochę;/// #taekook
♡ 29, 748 polubienia
Zobacz wszystkie komentarze: 25,013jjhoe: dlaczego Tae jest taki oblesny .
lis4: Tae zjebieXDDDD
eunji.3: jakie to urocze:(((
jeons: JUNGKOOK JESTEŚ TAKI UROCZY AA
jihe: chyba zmienię nazwę na "taekook" .
jenn1e: nw, zazdroszczę jednemu i drugiemu, bo siebie widzicie ;(((
lis4: @jihe zrób to
scal3seo: to dla mnie za wieleXDD
seoyeo: kiedy oficjalne potwierdzenie waszego związku???
jeon97: @seoyeo jeszcze trochę i wam napisze 👅
kth.95: @jeon97 @seoyeo nigdy;)))
jeon97: @kth.95 oj nie badz już taki, malutki;(((
jeon97: @lis4 twój przyjaciel mnie tu zablokował, co mam zrobić????
lis4: daj mu buziaka;)))
•°•°•
- Fuj! Jesteś nienormalny! - jęknął żałośnie Taehyung, wycierając kocem swój policzek, z którym wargi bruneta się spotkały. Odsunął się od niego, aż po drugi koniec łóżka, zerkając na chłopaka.
- No, ale Lisa powiedziała, że mam Ci dać buzi! Ciesz się, że nie pocałowałem Cię gdzieś indziej. - mruknął cicho, lekko rozbawiony reakcją Kima.
- Chyba bym zwymiotował. - jęknął cicho, delikatnie kręcąc głową. Zerknął na chłopaka i od razu spuścił wzrok, widząc jak ten mu się przygląda z uśmiechem. Zagryzł swoje policzki od środka, które na zewnątrz zrobiły się delikatnie różowe. Bawił się swoimi paluszkami, uśmiechając się pod nosem. Jungkook podsunął się do niego i położył mu głowę na udach.
- To jak, księżniczka nie jest już zła? - uśmiechnął się szeroko, patrząc w oczy Tae i pstryknął go delikatnie w nos, na co ten przekręcił teatralnie oczami, odwracając wzrok w inną stronę. Przymknął powieki i pokiwał lekko głową zirytowany.
- Ale i tak Cię nie odblokuje na tym głupim instagramie.
CZYTASZ
stigma ☁️ jjk & kth
Fanfictiongdzie taehyung jest modelem, a jungkook ładnym chłopcem bawiący się w modela vkook, yoonmin #720 w FANFICTION - 19.02.17. #280 W FANFICTION - 24.02.17. #19 w FANFICTION - 04.04.17.