[A/N dzisiaj krótko bo mi się nie chce.]
kth
- Dobrze, że przyjechałeś, Jungkookie... - szepnąłem cicho, zerkając na chłopaka, który stał w drzwiach od mojego domu. Złapałem jego dłoń i wciągnąłem go do środka.
Chłopak zdjął z siebie buty i kurtkę. Poszliśmy do mnie do pokoju i usiedliśmy na łóżku. Jeon pogłaskał mnie po głowie, a ja przymknąłem powieki i uśmiechnąłem się szeroko, cicho mrucząc. Lubiłem, gdy tak mi robił. Czułem się wtedy taki kochany.
Wtuliłem się mocno w bruneta, cicho wzdychając. Ten tylko ucałował czubek mojej głowy.
- To co się dzieje, hm? - szepnął, nie odrywając dłoni od moich włosów, które ciągle przeczesywał, przez co chciało mi się aż spać.
- No bo napisałem do tej antikth, a ona do mnie, że jestem łatwo wierny i, że mam nie ufać nowo poznanym osobom... A i napisała to, że w swoim czasie dowie się o mnie wszystkiego, nawet moje najmniejsze sekrety... I teraz się boję.. - stęknąłem cicho, chowając twarz w swoich dłoniach. Chłopak objął mnie mocniej, bym się choć trochę uspokoił.
- Spokojnie. Zablokowałeś ją? - poczułem, jak całuje moje ucho. Pokiwałem tylko głową i zerknąłem na niego. - Jestem przy Tobie, skarbie. Ze mną nic Ci się nie stanie. - uśmiechnął się szeroko, a ja tylko odwzajemniłem uśmiech.
No tak, miałem Jungkooka. Przy nim jestem bezpieczny.
CZYTASZ
stigma ☁️ jjk & kth
Fanfictiongdzie taehyung jest modelem, a jungkook ładnym chłopcem bawiący się w modela vkook, yoonmin #720 w FANFICTION - 19.02.17. #280 W FANFICTION - 24.02.17. #19 w FANFICTION - 04.04.17.