Hyung, przestań mnie zawstydzać!
Jiminnie, ale co ja niby takiego robię?
Zawstydzasz mnie!
Niby w jaki sposób?
Mówisz, że jestem uroczy!
Ale taka prawda, Jimin. Pogodz się z tym.
Kłamca. Nie lubię mieć przyjaciół, którzy kłamią. Chyba powinniśmy przestać ze sobą rozmawiać, Yoongi.
Ty sobie teraz ze mną żartujesz, prawda? Powiedz, że tak.
Oczywiście, że tak. Za bardzo Cię lubię, żeby przerwać tą znajomość.
Hyung?
Wybacz, zamyśliłem się. Ugh, ja Ciebie również lubię, Jimin. I to bardzo.
Bardziej niż Tae?
Tego nie jestem jeszcze pewien. Wiesz, że znam go od kilku lat.
Oj wiem. Tak tylko pytam. Yoongi, właśnie!
No co?
Bo zaraz zbliża się koniec roku i... Masz jakieś plany?
Jimin. Mamy dopiero wrzesień.
Oj no wiem, ale ten czas szybko leci! Dlatego już dzisiaj pytam.
Nie wiem, co szefowie wymyślą, ale jak narazie to jestem wolny. Gdyby coś się zmieniło, to dam Ci znać, ok?
Jejku, naprawdę? Dobrze! A spędzimy sylwestra z Tae i Kookiem? Chyba się polubili, tak samo jak my. Do tego ja i Kook, Ty i Tae się przyjaznimy, więc byłoby fajnie gdybyśmy we czwórkę zakończyli i rozpoczęli nowy rok.
Jasne Jimin, ale naprawdę nie wiem, jak to potem będzie. Jak mówiłem, narazie ja i Tae jesteśmy wolni, ale nie wiemy, czy niczego nam nie wymyślą, okej? No i Taehyung do tego trzydziestego grudnia ma urodziny, więc wypadałoby uczcić ten dzień.
Woo... Wszyscy razem, calusienkie dwa dni? Wow, jak super! A, Yoongi, właśnie...
Błagam Cię Jimin, nie gadaj tyle i idź już spać. Rano do Ciebie napisze, okej?
Ugh, no okej. To dobranoc, Yoongi hyung!
Dobranoc, Jiminnie.
CZYTASZ
stigma ☁️ jjk & kth
Fanficgdzie taehyung jest modelem, a jungkook ładnym chłopcem bawiący się w modela vkook, yoonmin #720 w FANFICTION - 19.02.17. #280 W FANFICTION - 24.02.17. #19 w FANFICTION - 04.04.17.