Dupa meciul foarte ciudat, pus in cartea mea personala de ''Cele mai ciudate meciuri de volei'' am mers in camera comuna impreuna cu ceilalti. Rosie era in culmea fericirii si sarea pe fiecare. Era ba in spate, ba in fata. Nero avea cearcane, aproape la fel de mari ca ale mele. Ma intrebam de ce, probabil s-a antrenat din greu.
-Te rog nu te entuziasma, inca mai avem meciul cu gardienii, a spus Nero care a deschis usa pentru toti cu bratara.
Kyle si-a intins mainile facand niste intinderi scurte. Ne-a salutat si a batut pumnul cu Nero inainte sa intre fiecare in camerele lor. Am ramas doar eu cu Rosie. S-a trantit pe canapea cu zambetul pe buze. Picioarele le-a trantit pe masa din fata si s-a intins ca o pisica, inca avand un zambet strengar pe fata.
-Intrebari?a spus ea dintr-o data.
-Ce?m-am intors surprins.
-Ma gandeam ca vrei sa pui intrebari. Nu faci asta tot timpul? Iti place sa pui intrebari, nu?
Am ridicat din umeri si m-am asezat pe jos in fata masutei de sticla. Rosie s-a aplecat, dandu-si jos picioarele , si a pus bratara deasupra mesei (a apasat de cateva ori pentru a alege jocul) iar suprafata de sticla s-a transformat intr-o masa transparenta de hochei. M-am asezat la un capat, Rosie trantindu-se la celalalt .Dupa ce am pus mana pe masa care era cu touch si am apasat sa imi apar poarta.Am inceput jocul, lovind pucul care mergea dintr-o parte in alta.Nu vorbeam, doar ne jucam un joc ce normal l-as fi gasit pe telefon. Dupa un timp am obosit. A castigat doua ture si nu mai voiam sa joc.Nu ma simteam bine sa pierd.
-Culca-te. Ai cearcane, a spus si s-a ridicat.
Masa a revenit la normal, transparenta, fara puc si porti. Mi-am atintit privirea catre ea. Parea la inaltime, cu incredere totala in ea.Opusul meu.
-Nu am tot timpul?am zis intorcandu-mi ochii prin camera.
-De obicei arati ca un mort. Acum arati ca un zombi.
Mi-am dat ochii peste cap. Nu voiam sa incep o alta runda de replici. O vedeam putin obosita asa ca nu am spus nimic. S-a dus catre usa ei si a ridicat mana in semn de salut. Am ramas singur in camera. In jur camerele se miscau usor ca sa nu deranjeze, sau macar asa am constatat. Mai puteam sta treaz. Din moment ce nu aveam televizor si nimic altceva de facut am mers in camera mea. Usa s-a glisat in urma mea iar becul s-a aprins. Mi-am studiat orarul si am pregatit ghiozdanul din timp, eram prea lenes dimineata. M-am uitat catre bratara ce lumina albastra. Cu cealalta mana am apasat pe eran. Aceasta a afisat ora. Era 12:37. Destul de tarziu, totusi parca nu voiam sa dorm. Eram curios de dulapurile din camera comuna dar in acelasi timp nu voiam sa fac zgomot si sa ii trezesc pe ceilalti.
M-am invartit prin camera, am incercat sa trec cu privirea peste notitele ce le-am scris si uimitor nu am inteles nimic. M-am privit in oglinda din baie, apoi m-am simtit oarecum complexat de faptul ca nu aveam masa musculara. Dupa ce am facut cateva exerciti si repetari a miscarilor de lupta m-am aruncat pe pat. Corpul meu era obosit dar mintea era in alerta. Sentimentul era unul destul de ciudat. M-am ridicat plimbandu-ma prin camera. Mi-am intins mainile oftand. In colt o camera cu un bec rosu s-a miscat. Doream dulciuri, mai ales ceva bomboane cu mere sau ciocolata cu alune. Oricare era buna.
M-am imbracat in pijamale si am sarit in pat .Am stat pe spate, privind tavanul intunecat. Gandurile imi alergau prin minte, ma tineau streaz dar simteam cum corpul mi se relaxeaza. Spre mirarea mea somnul m-a cuprins destul de rapid.
***
M-am trezit cu o scurta bataie in usa. Automat ochii mei s-au deschis iar eu m-am invartit in pat. Bataile au mai continuat pentru cateva secunde pana am tipat sa se opreasca. Mi-am luat pe mine un tricou si niste blugi iar in picioare tenesi. Dupa ce mi-am facut rutina am mers la usa. Am ridicat bratara iar usa s-a glisat dezvaluind camera comuna si agitatia din interiorul ei.
CITEȘTI
H.E.R.O.
Science FictionH.E.R.O Human Evolution and Reinforcement Organization Organizatia condusa de catre guvern pentru a tine specia umana in siguranta.Gena Bersek, o anomalie in ADN uman care se dezvolta mai ales la adolescenti, este cauza principala a organi...