Desc(will delete soon)

62 11 40
                                    

Tetiba saya nak buat desc 😂😂. Sebab bosan sangat punya pasal
Saje nak buat description pasal watak-watak, seronok pula rasanya. Description ikut umur dalam cerita ni eh

Seulra
Mulut laser, 2×5 dengan Jihye. Suka bagi ayat-ayat tajam-tajam dan sentap-sentap. Jadi jangan cari pasal dengan dia kalau tak nak rasa diri tu bodoh. Cantik, top student, athlete, Mrs. Perfect tapi dingin dengan strangers. Bila kena puji, kembang tapi kalau boleh cuba sembunyikan. Ego tahap tinggi. Miss cool dan swag. Tapi suka benda comel dan budak-budak. Tersangatlah feminim dan ladylike. Kalau nak tips kecantikan dan keayuan seorang wanita, carilah dia. Paling caring especially dengan orang yang tersayang tapi tak nak tunjuk. Kalau untuk kawan dia, sanggup hilang cool.

Jihye
Mulut laser juga, 2×5 dengan Seulra. Tu yang buat diaorang selalu berdebat macam lawyer di mahkamah. Suka termenung. Gamers tegar, mana-mana wajib main game. Balik rumah, benda first dia ingat ialah game tapi peliknya masih top dalam pelajaran. Selalu berada di dunia lain. Terlalu swag dan fashion sense yang cool. Semua benda, sesuka hati dia je nak buat sebab dia tak kisah pasal hal sekeliling, mencarut depan orang, ada dia kisah? Straight forward, memang jujur. Apa yang tak kena, dia akan tegur. Bila dia ditegur, dia terima seadanya. Dia okay je dengan semua benda.

May
Suka cari pasal, suka sakat orang. Gurauan kadang-kadang boleh overdose. Semua orang dia nak prank. Memang bising dan suara dia satu bagunan boleh dengar suara dia. Boleh jadi ganas dan tomboy. Tak suka kongsi masalah, suka cerita yang happy-happy je. Paling boleh diharap bila ada masalah. Perlukan pertolongan kerja-kerja? Dia orang pertama kau kena cari. Geng bising dengan Eun Min. Tapi paling kuat gaduh dengan Eun Min juga. Kalau ada orang cari pasal dengan bestfriend-bestfriend dia, dia yang akan belasah habis teruk orang tu. Kuat boleh kalahkan lelaki.

Eun Min
Childish dan hyperactive. Benda yang dia nak kalau boleh mesti dia dapat. Kalau tak dapat, sikit-sikit merajuk, sikit-sikit merajuk. Kadang-kadang boleh jadi monyet. Ego boleh tahan, panas baran dan memang hati kapas, senang betul sentap. Dah tahu senang sentap, nak cari pasal lagi buat apa? Insaflah. Bab-bab makanan, dia paling top, semua makanan dia nak rembat. Makan banyak-banyak, yang peliknya badan masih maintain. Tapi kalau ada yang sedih, orang yang akan ceriakan orang tu ialah dia. Motivator pertama yang anda perlu jumpa. Paling manja walaupun bukan paling muda.

Eun Ha
Si ulat bulu yang pendiam. Macam Jihye, suka berada di dunia sendiri. Nerd yang tak berapa nak pandai bersosial terutamanya sekali dengan lelaki. Ada sisi comel yang langsung dia tak sedar. Buku selalunya ada di tangan. Manis pastu pemalu especially dengan orang yang baru dia kenal. Kadang-kadang, 'ter'buat aegyo masa dia bosan. Pemerhati yang baik, senang sedar tentang hal disekeliling. Otak boleh tahan pintar. Kadang-kadang suka senyum dan suka berangan. Selalu jadi mangsa May bila May hebohkan dia di depan orang ramai. Ada special link dengan Ji Hyun. Sebab tu, dua-dua boleh faham otak sesama sendiri.

Ji Hyun
Tersangatlah blur. Hampir semua benda dia tak faham dan kena tanya berulang kali. Dari dulu kena manja, semua benda abang dia yang buatkan. Sangat comel dan naif. Nampak je bodoh padahal otak pandai. Badan memang lemah tapi suka paksa diri especially bab-bab menari. Sangat suka menari tapi tak tunjuk dekat orang. Muka dia selalu buat orang risau walaupun dia tak buat apa-apa pun. Jarang senyum tapi sekali senyum, 100 lelaki boleh cair. Sangat sweet dan selain Eun Ha, dia pun menjadi kesayangan ramai. Sukar untuk dijangka. Orang tak faham dia, walau abang dia pun. Tapi sorang je yang faham dia, Eun Ha. Yela, ada special link kan.

MJ
Suka buat lawak hambar dan memang gila. Bagi pickupline 24/7. Kalau dia tak bagi pickupline, disahkan demam oleh Dr. Umayrah. Suka cari pasal, suka prank orang. Happy virus yang tersangatlah ceria. Suka senyum, susah nak tengok muka dia kalau tak senyum. Suka acah cool padahal tak cool pun. Sangat comel.

Jinjin
Sorry, yang ni aku takleh discribe 😂. Nanti korang tahu la perangai sebenar dia

Eun Woo
Semua jawatan tertinggi dia nak kaut. Seorang yang berdisiplin tinggi dan berkepimpinan. Seorang yang bertanggungjawab dan gentleman. Sekali tengok, macam Mr. Perfect 10. Dua kali tengok macam Prince Charming. Lelaki idaman semua gadis. Bila rasa curiga, dia akan buat sesuatu untuk tahu juga. Selalu nak Jihye notice dia.

Moon Bin
Semua kena ikut cakap dia je. Ego pun tinggi, tak suka mengaku perasaan. Tak pandai nak senyum, tu yang buat dia comel. Suka cari pasal dengan semua orang. Suka buat lawak hambar juga dan boleh jadi gila. Kadang-kadang acah manja padahal tak manja pun. Selalu nak Eun Min notice dia tapi tak nak ngaku. Actually romantic dan sweet, cuma terlalu ego nak tunjuk. Sangat caring dan baik hati, pun tak nak tunjuk. Hahaha, semua benda tak nak tunjuk.

Rocky
Supporting dan suka bergurau. Tapi dengan orang yang dia baru kenal, memang pemalu especially perempuan. Sangat sweet dan caring, selalu kumpul kekuatan untuk tegur Ji Hyun tapi putus asa pastu lepas kan peluang. Dengan orang dia suka, mesti blush. Pemalu dia ni comel. Tapi sekali dah biasa, boleh jadi sangat bising dan perasan tinggi.

Sanha
Sangat manja dan comel, tapi acah gentleman dan boyish. Nak orang pandang dia macam lelaki padahal ayu je. Selalu nak Seulra notice dia. Buat sedaya upaya untuk memenangi hati Seulra. Itu matlamat dia. Ada banyak koleksi aegyo, ececeh. Boleh tahan juga gila dia ni.

Jangan marah dengan desc ni. Buat sebab bosan. Lagipun seronok lah 😂😂. Mian kalau desc nya bosan atau pun korang punya pendek  ;-;
(actually nak buat pendek tapi ada watak yang terpanjangkam descnya)

I met her || ASTRO AFWhere stories live. Discover now