*****Bölüm Yirmi Altı*****

425 13 3
                                    

Bu gece hiç olmadım kadar mutlu olmuştum Abelin odasında ara sıra barı kontrol etmeye gitsede Sinner muhteşem bir heceydi olduğumuz yer bar odası olsada bu gece bizim buluştuğumuz yer arkadaşımızın odasıydı. Sınavlardan sıkılmış felekten bir gece çalan beş kafadardık Haden anlamadığı zaman ona anlatmaya çalışan anladığında kahkahalarını bize armağan eden Hadene büyülenmiş gibi bakan Sinner.

Çirkef kavgacı olmasına rağmen bu gece uysal utangaç olan Abel kıçının acısı yüzünden yiyeceklere ulaşamayınca ona yardım eden bazende eliyle besleyen Hector. Dördününde halinden memnun olmasına şaşıran ben olmama rağmen güzel bir geceydi özellikle Sinneri dansından sonra onun neden bara sadece içmek için geldiğini anlamıştım. Bir insanın vücudu bu kadar iyiyken dans ederken nasıl oduna döndüğünü görmüştüm kalçasını kıvırmak isterken iki büklüm olup kıçının üstüne düşen kaç beceriksiz vardı. Hectorse ağırlığını korumuştu Sinner kıç üstü düşene kadar beşimizde gülüp eğlendik yatağın üzerindeki atıştırmalıkları yerken dertsizdik gitmek istemediğim eve dönüş yolunayız şimdide.

Hafif sarhoş olmama rağmen Hectorun beline sıkıca sarılıyordum motordan düşmemek için.

"Sıkı tutun az kaldı."

Bağırmasına kıkırdadım yola çıktığımız zaman sarhoşluk yüzünden maskeyi yüzümden çıkartmayı unutmuştum bardan uzaklaşınca motoru durdurup yüzümden almıştı maskeyi.

"Uçur bizi batmanim."

Daha sıkı sarıldım ona kahkaha atıp hızlandı sarhoş değildi bir an önce eve ulaşmak istiyordu kaza yapmadan sabah olmasına iki saat kalmıştı benim için sorun değildi geç kalmak Hector için sorundu evin arka kapısını kullanacaktık yine motor yavaşlayıp durmuştu.

"Sessiz ol."

"Peki."

İkimizinde kaskını çıkartıp motorun üzerine koydu montun cebinden çıkarttığı telefonla güvenlikteki kendi adamını aradı bense ona dayanmış uyukluyordum.

"Gel motoru al kimseye görünmeden." Montun cebine telefonu sokup beni kolumdan çekti. "Hadi yürü bir iki saat uyuman lazım İvy."

"Banane uyumayacağım dans edeceğim ben bırak."

"Bağırma lanet olsun İvy yakalanacağız babana."

"Hişşşşt sessiz ol adamın hapishanesinden kaçtık yakalarsa kıçımızı tekmeler." Dudaklarıma tek parmağımı bastırıp gözlerimi büyütmüştüm.

"Geri zekalı yürü şimdi kıçına tekmeyi ben basacağım babandan önce."

"Çekiştirme ben kendim yürürüm İvy Thorns sarhoş olsa bile kendi yürümelidir babam öyle diyor." Kolumu çekip öne geçtim ayaklarım birbirine dolaşıyordu.

"Ahhh acıdı."

Beşinci adımı atmadan yere düşmüştüm kıçımın üstüne dudaklarımı bükerek tepemde şakağını parmaklarıyla masaj yapan Hectore baktım.

"Kıçımın Thornsü." Ayakkabısının ucuyla kalçama tekme atı.

"Ahh ne istiyorsun kıçımdan acıdı." Elimle kalçamı okşadım. "Benim canım popom ben seni seviyorum Hector abin sevmesede."

"Tanrım kıçınlamı konuşuyorsun?."

"Ona kıç deme onun bir adı var." Ayağa kalkmaya uğraşıma kolumdan çekerek yardım etti.

*****İRİS*****Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin