*****Bölüm Beş*****

498 14 0
                                    

En son dosyayı da kapatıp diğerlerin yanına bıraktım belim tutulmuştu ellerimi havaya kaldırıp belimin ağrısını hafifletmeye çalıştım karşı duvardaki saat on ikiyi gösteriyordu.

"Lanet olsun yemek."

Babamla yiyeceğim öğle yemeğini unutmuştum daha lokanta rezervasyonu yaptırmadım masanın üzerindeki telefonu aldım hemen bir yer bulmam lazım.

"İvy." Kapı çalmadan giren tek bir insan vardı.

"Hactor yemek." Ona bakmadan cevaplamıştım elimdeki telefon aniden çekilmişti.

"Hactor?."

"Sakin ol."

"Ne sakini yemeği unuttum lokanta yok rezervasyon yok Tanrım."

"Onun için buradayım."

"Anlamadım?."

"Off bazen çok kalın kafalı oluyorsun baban aradı daha doğrusu yardımcısı."

"Yardımcısı?."

"Aptal mısın İvy?. Söylüyorum ya işte arayıp haber verdi lokantaya geçiyorlarmış."

"Ahh."

"Şükür sonunda anladın."

"Kusura bakma abiciğim beynim sulandı da azıcık." Söylenerek gözlerimi devirmiştim.

"Hadi çıkıyoruz seni almaya gelmiştim lafa tutun beni geç kalırsan babanın elinden kurtulamazsın."

"Sağol." Sekreter kızın bakışları eşliğinde asansöre bindim.

"Bu kızdan hoşlanmıyorum İvy."

"Zararı var mı?."

"Şimdilik yok."

"Eee."

"Yılanın başını küçükken ezeceksin." Bu sözü üzerine ona bakmıştım bana bakıp omuz silkmişti.

"Babam gibi konuştun."

"Öğretmenim sonuçta."

Doğruya öğretmeni benden arta kalan süresinde babamın adamıydı ben doğunca mecburen bana kalmıştı küçük yaşta eğitim alırsa güvenilir ve sadık olurmuş babamın görüşü buydu ama ben gerçeği biliyordum babam kendinden başkasına güvenmezdi belki az biraz yardımcısına Mather hariç onu da pis işler için kullanırdı. Hactore her türlü işi öğretmişti vurmak dövmek yok etmek bazen babam gibi konuşur davranırdı ben hariç bana davranışları sevgi doluydu babam bir bana olan sevgisini öldürememişti.

Bu yüzden beni böyle işlerden uzak tutuyordu bende aynı eğitimi almıştım Londraya yerleştiğinde Hactorü bana bırakmıştı bana olan bağlılığını biliyordu bırakmasının asıl nedeni babamın beni sevmesinden değil. Ben bir 'Thorns' tüm bir varistim aşırılık yapmayım başına iş açmayım diyeydi. Sadece Hactor yoktu beni kısıtlama denetleme işinde evdeki hizmetçiden tutun şirkete kadar adamı vardı.

"Geldik İvy."

"Oh ne çabuk."

"Sen iyi misin inmeni bekliyorum burada bu ne hal sabahta aynısını yaptın bir sorun varsa söyle."

"Yok bir şey Hactor sadece dalmışım."

Dik dik bakmıştı inanmadı ortadaydı konuşmayı bırakıp lokantaya geçtik garson kız bizi karşılamaya gelmişti bile.

*****İRİS*****Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin