"Başlayın."
Toplantı odasında masada oturan erkek ve kadınlara baktım babamın tek kelimesiyle önlerindeki dosyadaki bilgileri tek tek ezbere anlatmaya başlamışlardı ne ara bu kadar orğanize olmuşlardı. Odamda dosyalarla uğraşırken Hector aramış toplantı odasına gelmemi istemişti toplantının ne üzerine olduğunu saatini bile bilmiyorum konuşmalardan anlamaya çalışıyorum.
"Evet efendim İvy beyin Hector beyin yaptığı anlaşmalar ve dün sizin imzaladığınız anlaşmayla şirketiniz hisseleri %75 kar oranı kazandı."
"Yetmez."
Yetmezdi babam için ac gözlülüğü yine iş başındaydı konuşan adam yutkunarak babama bakmış sonrada bana söylemek istediği bir şeyler vardı ama korkudan konuşamıyordu.
"Efendim sizin istediğiniz anlaşma olursa Bloo..."
"Bu kadar yeter toplantı bitmiştir."
Adamın yanında oturan kadın konuşmaya başlamadan aniden lafını kesmişti babamın gözlerinde gördüğüm bir anlı parlama olduğuna emindim sinirlendiği için mi yoksa yapacağı yeni anlaşma yüzünden mi orasından emin değildim. Kadının sözünü tamamlamasına izin bile vermemişti her zamanki gibi Hectorun yaptığı sunum mükemmeldi bende mükemmel şekilde saksılık görevimi yapmıştım. Neden her toplantıya benimde katılmamı istiyordu anlamıyorum hiç müdahile etmeden önümde sunulan sirk gösterisini izliyordum eksik olan tek şey patlamış mısır kovasıyla kolamdı. Kendini babama beğendirmeye çalışan süs köpeklerinin gösterisi çok alkış alsada ateş çemberinden atlayan kaplan babamın yüzünde oluşan küçük bir gülüşle tüm taktirleri toplamıştı.
Hector yaptığı sunumla ateş çemberinden atlamıştı çalışanlara köpek dediğim içinde hiç pişman değilim çalışıp emeğin karşılığını alıyor olabilirler benim için köpekten farksızlar. Köpek yedi kaba tükürmezken masadan kalkan adamların çoğunu tanıyordum özelikle kimsenin duymadıklarını düşündükleri dedikodularını kulağımla duymuştum. Yemekten erken döndüğüm gün çişimi yapmak için kabine girdiğimde kimsenin olmadığını sanıp arkamdan atıp tutmalarını dinlemiştim beceriksiz baba parasıyla hava atan züppeydim. En kötüsüde bir gecelik ilişkilerimdi becerip bıraktığım kızlardı nasıl uyduruyorlar böyle dedikoduları anlamıyordum babamın korkusundan onun adı geçmiyordu dedikodularda bu yüzden benim için köpekten farksızlardı.
"Efendim bayan Martanın bahsettiği anlaşma ne üzerine?."
Bende bunu merak ediyorum Hector toplantı salonunda dört kişi kalmıştık babam ben Mather, Hector benim sormak üzere olduğum soruyu sormuştu.
"Yakında öğrenirsiniz." Masadan kalkan babamı izledim. "Eve git İvy üzerini değiştir sende ona yardım et sana göndereceğim adreste saatinde orda ol Hector."
"Tamam efendim." Matherle babam toplantı odasından çıkınca kapıda yüzümüze kapanıştı.
"Kesinlikle bir iş çeviriyor?." Elimdeki kalemi masaya attım.
"Çok şüphecisin İvy." Yanımdaki sandalyeye oturan Hectore döndüm.
"İvy Thorns olduğum için yada kanını taşıdığım için olmasın benden daha iyi tanıyorsun onu."
Onunda bunu düşündüğünü farkındaydım sadece dile getirmiyordu olumlu düşünürsem olumlu olur düşüncesindeydi.
"Haklısın sadece düşünmek istemiyorum ikimizden birinin canının yanmasını istemiyorum özelikle senin canın yansın istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*****İRİS*****
RomansHiçbir şey göründüğü gibi değildi.... Aşklar hariç. CİNSEL İÇERİKLİDİR