Lion Strong...
Kollarımda bayılan İvy'le sürekli yaşadığım korkuyu tekrar yaşıyordum güvenliğin yardımıyla gelen arabamın arka koltuğuna yerleştirdim onu bende oturdum.
"Hastaneye." Denemelerime rağmen uyanmıyordu. "Daha hızlı hadi kendine gel İvy."
Hastanenin önünde duran arabadan hızla indim şoförü n açtığı kapıdan İvy kucağıma aldığımda koltukta gördüğüm kanla paniğe kapıldım koşarak hastaneye girdim.
"Yardım edin hemen." Bağırmamla birlikte doktorla sedye hemşireler gelmişti İvy sedyeye yatırdım. "Hemen baş hekimi profösörü çağırın."
Asansöre sedyeyle giren İvy'i takip ettim asansörden indiğimizde profösörü bizi beklerken buldum hızla yanımıza geldi.
"Hemen odaya doktor Julia'yı çağırın." Odaya girdiklerinde bende girdim.
"Efendim giremezsiniz." Kadında olsa umurumda değildi kolundan tutup yana fırlattım.
"Çekil."
"Herkes çıksın."
Doktorun bağırmasıyla herkes çıktı odaya giren ilk kez gördüğüm kırklı yaşlarındaki kadının arkasından giren makinaya baktım. Hemen İvyi ile ilgilenmeye başlamışlardı. İvy'e dokunmalarını istemesemde mecburdum sabretmeliydim. Kana bulanmış pantolonla baksırını çıkartmışlardı kadın elindeki krem tüpüne benzer bir şeyi abaediyordu. İvy'in kasığına sıkılan jelle heyecandan yumruklarımı sıkıyordum elindeki aleti aleti gezdirmeye başladığında İvy'nin elini tuttum.
"Buldum işte burada." Kadının gösterdiği pirinç tanesine baktım. "Baba oluyorsunuz." Kadın elime küçük bir resim çıkartıp uzattığında titreyen elimle aldım. "Henüz iki hafta olmamış tebrik ederim." Kadın işini bitirip çıktığında hala resme bakıyordum bu bir mucizeydi.
"Lion bey konuşmamız lazım." Acılan kapıyla Hector odaya girdi.
"Lion..." korkmuşa benziyordu.
"Merak etme o iyi." Üzerini örtüp dudaklarından öptüm. "Onunla birazdan dönerim." Odadan çıkıp doktorun odasına girdik oturmak istemediğim için ayaktaydım doktor sandalyesine oturdu.
"Biliyorsunuz İvy hamilelik konusunu kabullenmiş değil piskolojisini büyük ölçüde etkileyecek buna hazır değil aldırmak isterse..."
"Buna asla izin vermem." Bağırmamla sustu. "İkiside benim." Masaya ellerimi koyup üzerine eğildim. "Ve sen ikiside canlı tutacaksın."
Odayı kapıyı çarparak terk ettim İvy'nin hamile olduğunu anlamıştım acısı ağrıları yorgunluğu bu yüzdendi onun için çok tehlikeliydi. Dört doktor İvy'le ilgilenmekle görevliydi önceden şimdiyse iki tanesi ilgileniyordu Garner'in rahim ameliyatını öğrendiğimde alnına silah dayamıştım. Ama öldüremedim teklifi cazip geldi İvy'den doğacak çocuğumun olması beni mutlu etmişti odaya girdiğimde İvy hala kendine gelmemişti.
"Sonuç ne?." Hector'de her şeyi biliyordu yatağa oturup yanağını okşadım cebimdeki resmi uzattım ağzı acık kalmıştı.
"İki haftalık bile değil." Kendini toparlayıp resmi geri uzattı alıp cebime kodum.
"Bu çok tehlikeli Lion içlerinden biri..."
"Asla izin vermem." Ayağa kalktım. "Nerede?."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*****İRİS*****
RomanceHiçbir şey göründüğü gibi değildi.... Aşklar hariç. CİNSEL İÇERİKLİDİR