Kapitola 1

6K 281 14
                                    

"Notaaaak... Beth, vstávej!" probudil mě hlas mojí otravné sestry. "Já ještě nechci. Nech mě spát" zamumlala jsem rozespale. "Jak můžeš ještě spát?! Víš ty vůbec, co je dneska za den?" vypískla nadšeně. "Je sobota a já chci ještě spát! Tak se seber a vypadni z mého pokoje!" řekla jsem už naštvaně. "Nikam nejdu. Dneska je nejlepší den v mém životě a ty chceš ještě spát? Vylez už z té postele ať všechno stihneme" řekla a s tím opustila můj pokoj. Nechápala jsem, proč tak vyvádí, ale zvedla jsem se z postele a došla do koupelny. Pak mi všechno došlo. Dneska jdeme na koncert Marcuse a Martinuse. Vůbec se mi tam nechce, ale protože sestru by tam samotnou nepustili, kdo jde s ní? Samozřejmě, že já. Donutila mě se naučit většinu jejich písniček a naučit se rozpoznat kdo je kdo. Upřímně nejsem jejich fanynka a ani je nemám ráda, ale nakonec mě sestra překecala. Na jejich koncert chtěla už hrozně dlouho a tak když jí řekli, že může jít jen když půjdu s ní, bylo mi líto jí kazit radost.
Jmenuje se Ashley a je o rok starší než já - takže jí je 16. Má krátké hnědé vlasy a hnědé oči.

Vyčistím si zuby, rozčešu si svoje už celkem dlouhé špinavě blonďaté vlasy a namaluju se. Nijak to nepřeháním - jen make up, pudr a řasenka. Tak proč bych se taky malovala, když jdu někam, kam vlastně vůbec nechci na někoho, koho nemám ráda. Postavila jsem se před skříň a přemýšlela, co si vezmu na sebe. Po nějaké době jsem prostě něco vzala a navlékla to na sebe (média).
"Elizabeth?! Dělej, ať se stihneš ještě najíst!" zakřičela mamka nejspíš z kuchyně. Povzdechla jsem si a vydala se dolů. "Dobré ráno" pozdravila jsem všechny v kuchyni. "Dobré" odpověděla mi mamka. Taťka byl zabraný do čtení novin a tak nezaregistroval mojí přítomnost. A Ashley? Vsadím se, že právě vyhledává poslední novinky o těch dvojčatech. Sedla jsem si ke stolu a mamka přede mě položila snídani. Tousty a pomerančový džus. Poděkovala jsem a pustila se do jídla.
Když jsen dojedla, sestra byla hrozně nedočkavá a tak jsme vyrazili. Při pohledu na ní jsem se musela zasmát. Měla na sobě šedivou mikinu na které měla obličej těch dvou, černé kalhoty a boty a k tomu měla na hlavě kšiltovku s nápisem Marcus & Martinus. Náramky se stejným jménem jsem radši ani nepočítala. To tam takhle budou oblečení všichni? Zachraňte mě někdo, prosím.... "Napíšeš mi na obličej M&M?" zeptala se a podala mi černou fixu. "Tobě to ještě nestačí?" "Prosím." Na to už jsem jí nic neřekla, vzala jsem si tu fixu a popsala jsem jí obličej.
I když jsme bydleli v Oslu, kde se koncert konal, táta nás vezl autem. Vysadil nás v centru a odjel. Zašly jsme na latté, protože jinak bych to asi nepřežila. Na to, že je Ashley o rok starší než já, nechová se tak a ani tak nevypadá.
Pomalu jsme se vydaly k aréně. Když jsme k ní došly, měla jsem chuť se otočit a vypadnout co nejdál. Už teď tu bylo tolik lidí a navíc byli oblečeni stejně jako moje sestra. To bude 'zábava'. Čekaly jsme tu nejméně hodinu, než jsme se konečně dostaly dovnitř. Řekla bych, že se těším až to skončí, ale my jsme si prostě musely koupit VIP lístky, takže potom jdeme na Meet&Greet. Hurá!

Takže oficiálně je tu první kapitolka ❤ zatím je celkem nezáživná no.... I tak doufám, že se vám líbí a bude se vám líbit celkově i tenhle nový příběh 💞💞

Xx Terez💯

One More Second With You | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat