Kapitola 13

3.5K 282 41
                                    

"Pustíme si nějaký film?" zeptal se Tinus hned, jak za námi zavřel dveře. "Proč ne..." odpověděla jsem a zapnula počítač. Tinus vybíral nějaký film a já zatím došla dolů pro pití. Tentokrát žádná voda...
Položila jsem obě skleničky s džusem na noční stolek. Na počítači už byl vybraný film a tak hned, jak jsem si sedla, ho Tinus pustil. Lehla jsem si na druhou stranu postele, než byl Tinus. "Najednou se budeš držet dál?" zeptal se a drze se usmál. Nestihla jsem nic odpovědět a už jsem měla jeho ruku omotanou kolem pasu a přitáhnul si mě blíž. Nečekala jsem to a tak jsem mu narazila do hrudi. Usmál se a hned na to mi věnoval dlouhý polibek. "Doufám, že si nemyslíš, že teď budu milejší" zeptala jsem se ho, když se odtáhnul. "Ani mě to nenapadlo" řekl a stisk kolem mého pasu zesílil. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a svou pozornost věnovala filmu.
Když film skončil, dostala jsem hlad. Klasická já..."Tinusi?" zašeptala jsem, protože jsem si nebyla jistá, jestli náhodou neusnul. "Ano?" "Pojď dolů, mám hlad." Slyšela jsem, jak se uchechtnul. "Fajn." Sundal ze mě ruku a já tak mohla vylézt z postele. Hned jak vylezl i Tinus, chytil mojí ruku a propletl si se mnou prsty. Překvapeně jsem se na něj podívala, ale on jen mykl rameny. Ruku v ruce jsme se vydali do kuchyně. Automaticky jsem otevřela ledničku a doufala, že tam něco najdu. "Hledáte něco?" ozval se za námi hlas mojí mamku. "Uhm... Dostala jsem hlad, tak jsem si chtěla něco vzít" odpověděla jsem. "Dobrý den" pozdravil Martinus. "Ahoj"odpověděla mu mamka "jestli chcete, do půl hodiny bude hotová večeře a Martinus může povečeřet s námi ne?" "Fajn" řekli jsme oba nastejno a já už tahala Tinuse zpátky nahoru.
"A co chceš teď dělat?" zeptala jsem se ho, protože mě absolutně nic nenapadalo. "Jeden nápad bych měl" řekl a skousnul si spodní ret. Hned mi bylo jasné, na co naráží. Vzápětí se mi to jen potvrdilo. Přimáčknul mě ke stěně a okamžik na to se mi přisál na rty. Polibek jsem mu okamžitě opětovala a rukou mu začala různě prohrabovat vlasy. Ruce mi dal nejprve na boky, ale postupně nimi sjel až na zadek, který hned na to zmáčknul. "Tinusi....já" vykoktala jsem ze sebe. "To je v pohodě, chápu to... Já si počkám" řekl a věnoval mi ještě jednu malou pusu na špičku nosu (to se rýmuje:D). Jeho ruce dal zpátky na můj pas a vyzvedl si mě do náruče. Opatrně se mnou přešel k posteli, kam mě jemně položil. Chtěla jsem se mu omluvit nebo mu to nějak vysvětlit, ale byl rychlejší. "Já si na tebe počkám ano? Jak dlouho jen budeš potřebovat" řekl, lehnul si nade mě a začal mi obsypávat krk polibky.


Přijde to jenom mně nebo jsou ty kapitoly fakt o ničem? :D no i tak doufám, že se líbí <3

XX Terez :)

One More Second With You | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat