Ashley byla přilepená na Tinusovi a vyměňovali si sliny. Asi budu zvracet... Ale nebudu lhát, něco ve mě se pohnulo... "Hele vy dva, jděte se olizovat někam jinam, ano? Nechci celý pokoj dezinfikovat" řekla jsem a vyšla jsem z pokoje. Je možné, abych žárlila? Pochybuju.... Znovu jsem si obula boty a vyšla ven na čerstvý vzduch. Tohle jsem prostě potřebovala rozdýchat. "Beth?! To nebylo tak, jak to vypadalo..." zakřičel Tinus ze dveří. "Mě to může být jedno... Vždyť my dva spolu nic nemáme. Takže si klidně můžeš líbat koho chceš a mě do toho nic nebude. A jestli to bude moje sestra, budu vám to samozřejmě přát" vychrlila jsem ze sebe, ale pravdou bylo, že bych jim to vůbec nepřála... Jsem hrozná... "Vážně si o mě myslíš, že bych byl s tvojí sestrou? To ona se na mě přilepila, pak si tam vešla ty a všechno viděla v nesprávnou chvíli. Vždyť mi přijde hrozně nesympatická" odpověděl. "Jak jsem řekla, nemusíš se obhajovat, mě to může být jedno... A ještě jednou ti říkám, že si můžes líbat koho chceš" zopakovala jsem mu. "Koho chci?" zeptal se. "Jasně" odpověděla jsem automaticky. Ani jsem nestihla mrknout a jeho rty napadly ty moje. Měl je hebké a horké. Zapadly do těch mých jako puzzle. Nezmohla jsem se na nic jiného, než na to mu polibek oplácet. Okamžitě si mě přitáhnul blíž a ruce mi omotal kolem pasu. Přišlo mi, že jsem si pořádně neuvědomovala, co dělám a ruce mu zamotala do vlasů. Bylo to jako droga. Hodně návyková a vy jste pořád chtěli víc a víc... "A co když chci líbat jenom tebe?" zašeptal do polibku. "Myslím, že ti nikdo bránit nebude" zašeptala jsem nazpátek. Na tváři se mu usadil spokojený úšklebek a znovu spojil naše rty v jedny. Vyzvednul si mě do náruče a já mu nohy omotala nohy kolem pasu. I se mnou v náruči se vydal zpátky do domu. Zkopla jsem ze sebe boty a Tinus udělal to samé, ale polibek jsme nepřerušili. Vyšel se mnou schody a rovnou si to namířil ke mě do pokoje.
Za námi se ozval hlasitý vzlyk. Odtrhli jsme se od sebe a oba se podívali tím směrem, odkud zvuk přišel. Stála tam Ashley se slzami v očích. Když si všimla, že o ní víme, rozběhla se po schodech dolů a nejspíš někam pryč. Chtěla jsem jít okamžitě za ní, ale omotaly se kolem mě Tinusovy paže a přitáhnul si mě zpátky. "Nech jí... Ona se s tím vypořádá sama" zašeptal mi do ucha a mě se na těle naskočila husí kůže. "Ale.." ani jsem nestihla doříct, co jsem začala a jeho rty byly zpět na těch mých. "Nemysly na ní" řekl a zavedl mě do mého pokoje.Tak jste mě ukecali a je tu ještě jedna kapitola za dnešek💞💞 původně jsem to neplánovala takhle, ale stalo se....😏😏 doufám, že se líbí 💋
Xx Terez✌
ČTEŠ
One More Second With You | FF Marcus & Martinus
FanfictionKaždý den je plný změn - ať už malých nebo těch větších. Jak moc se jim může změnit život, když se potkají? Začne to jednou nevinnou fotkou, ale kam až to může zajít?