Martinus's point of view
Je to týden, co jsem se rozešel s Elizabeth. Myslel jsem si, že to tak pro nás bude lepší, protože přece jenom vztah na dálku nechci a trápili bychom se oba. Navíc jsem si našel někoho, kdo se mnou bude celou dobu. Bude se mnou jezdit na koncerty a všechno okolo toho. Jmenuje se Bea. Sice je úplně jiná než Elizabeth, ale to je jenom dobře. Bea je taková poddajná... Udělá to, co mi na očích vidí a je jí jedno, co to je. To třeba Elizabeth nikdy nedělala a možná to mi na ní scházelo.
Dneska večer musíme jít na jednu charitativní akci. Beru sebou Beu a Marcus jde nejspíš sám. Vlastně se mnou skoro nemluví od té doby, co jsem se s Elizabeth rozešel. 'Ztratil jsi diamant kvůli bezcennému kamenu' přesně tohle mi řekne, když už promluví. Asi jsem úplně vypatlaný, ale nějak mi nedochází, co tím myslí. Vždycky nad tím jen pokrčím rameny a přejdu to bez jakékoliv odezvy.
Přišli jsme celkem brzy a tak jsme měli možnost sledovat nově přicházející. Sál se zaplnil celkem rychle a tak jsme si sedli k našemu stolu, aby nás tam nikdo neumačkal. Marcus nás klasicky naprosto ignoroval, ale v jednu chvíli se mu rozsvítily oči a zadíval se někam za nás. Nechápal jsem, kam kouká a bylo mi to jedno. Když on ignoruje mě, tak proč bych nemohl i já jeho?
Vytáhl jsem Beu na parket. Obtočil jsem jí své ruce kolem pasu a začal se s ní pohybovat do rytmu písničky. Najednou ale do někoho omylem strčila. Neviděl jsem do koho a chtěl jsem to nechat být, ale ona se prostě otočila a začala se tam někomu omlouvat. Vlastně se omlouvala nějaké slečně, která tu měla doprovod.
Když se k nám ale otočila čelem, ztuhnul jsem. Vypadala překrásně. Měla na sobě modré dlouhé šaty, které jí nádherně zvýrazňovaly štíhlý pas. Vlastně mi přišlo, že ho měla ještě hubenější než mívala. Ale co mě zaujalo nejvíc byl její hluboký výstřih, který toho ukazoval celkem dost. Náhrdelník, který měla, jen poutal ještě větší pozornost na její holý dekolt. Musím uznat, že vypadala naprosto výjimečně a odlišovala se tady od všech ostatních.
Koukala na mě svýma velkýma očima. Vypadala šokovaně, nejspíš mě tu nečekala. Najednou svůj pohled stočila někam dolů. Zadívala se na mojí ruku, kterou jsem měl omotanou kolem Bei pasu. Ani nevím proč, ale automaticky jsem ruku stáhnul k tělu.
Co se mi ale vůbec nelíbilo, byla ruka toho kluka, která byla omotaná kolem ní. Zamračil jsem se a ještě jednou si ho změřil pohledem. Nikdo mi nebude sahat na mojí Elizabeth. Debile, už není tvoje... Přesně to mi říkal mozek, ale já si to pořád neuvědomoval. Ale měl bych, protože jsem se s ní rozešel já. Nevěděl jsem, co tu řeším, protože jsem byl vlastně šťastný s Beou, ale až teď jsem si uvědomil, že mi možná něco chybí...
"Jsi v pohodě?" prolomila ticho Bea, která mluvila na Elizabeth a natáhla k ní ruku. "V pohodě budu, až vy dva budete na druhé polokouli. A teď bychom s dovolením rádi prošli" vyprskla po ní, chytla svého společníka za ruku a společně odešli. Ani nevím proč, ale začal jsem mít výčitky svědomí... Přece jenom jsem se k Elizabeth nezachoval úplně nejlépe, ale tak teď už s tím nic neudělám. Zavrtěl jsem nad těmito myšlenkami hlavou, abych je dostal pryč a znovu začal tancovat s Beou. Ale koutkem oka jsem pořád kontroloval Elizabeth, která tancovala s tím klukem a společně si o něčem povídali. I když jsem chtěl tak moc věnovat celou svou pozornost Bee, nešlo to.
Neuvěřitelně jsem si oddechnul, když jsme dorazili na hotel. Hned, jak jsme s Beou došli do našeho pokoje, zavřel jsem dveře a Beu na ně přimáčknul. Potřeboval jsem dostat Elizabeth z hlavy a tohle bylo dobré řešení, které si já i Bea užijeme... Neptal jsem se na svolení, prostě jsem jí sundal šaty a pak šlo všechno samo. Ještěže je Bea tak povolná i v tomhle...
Tak jsem konečně napsala i Tinusovo pohled 💪Přemýšlela jsem, že bych novou knihu vydala teď během týdne...🙏 takže bych se chtěla zeptat jestli by o ní teda byl vůbec zájem 😏😏 jestli ano, prosím napište mi zde komentář nebo mi to pošlete do soukromých zpráv❤
Také bych vám chtěla poděkovat za všechny vaše nádherné komentáře které mi vždy vykouzlí úsměv na tváři a občas z toho i brečím (citlivka😂) a taky jsou tu úplně neuvěřitelná čísla 😱 8,69 K přečtení a 1,52 K hvězdiček? 😱 Wau, pro mě jsou to naprosto neuvěřitelná čísla a samozřejmě vám za to patří moje obrovské a největší díky 😭❤❤ opravdu jsem vám hrozně moc vděčná🙊Tak konec vylévání mého srdíčka...💪 doufám, že se vám kapitola líbila a kdybych vás teda mohla poprosit o váš názor jak na kapitolku, tak na nový příběh do komentářů🌹💞
Xx Terez 🙊
ČTEŠ
One More Second With You | FF Marcus & Martinus
FanficKaždý den je plný změn - ať už malých nebo těch větších. Jak moc se jim může změnit život, když se potkají? Začne to jednou nevinnou fotkou, ale kam až to může zajít?