Kapitola 26

3.1K 245 60
                                    

Mylím, že by se nic nestalo, kdybyste tuhle kapitolu přeskočili a vůbec jí nečetli😂😂 no a kdyby náhodou, já vás varovala😅

Kufr někam odhodil a mě přišpendlil na dveře. Začal mě líbat, ale už ne tak jemně a opatrně jako předtím.
Jeho ruce putovaly po celém mém těle, ale zastavily se na zadku, který následně zmačkly. Z úst se mi vydral tichý sten a nepatrně jsem zaklonila hlavu. Tím jsem dala Tinusovi lepší přístup k mému krku, na který se hned přisál. Svými rty jel po krku dolů a občas mi tam zanechal pár znamének.

Když dojel k lemu mého trika, bez váhání mi ho přetáhnul přes hlavu a někam odhodil. Za zadek si mě nadzvednul a já mu nohy omotala kolem pasu.

Své rty znovu umístil na ty moje a mezitím mě přenesl na postel, kam mě lehce položil a znovu začal rty prozkoumávat moje tělo.

Zamotola jsem mu prsty do vlasů a zatahala za ně, když mě několikrát kousnul do břicha. Pak se nepatrně odtáhnul a začal mi sundavat rifle.

Už jsem před ním byla jen ve spodním prádle a tak moje tváře nabraly rudého odstínu. Tinus si toho všimnul a věnoval mi malý polibek na čelo. "Jestli nechceš, nemusíš to dělat" řekl a upřeně se mi zadíval do očí.

Nic jsem mu na to neodpověděla a přitáhla si ho do ne moc dlouhého polibku. Cítila jsem, jak se pousmál. Odtáhnul se ode mě a přetáhl si přes hlavu triko, které někam zmizelo i s jeho kalhotami.

Jednou rukou mi s citem přejel po tváři a zadíval se na mě tím nádherným čokoládovým pohledem. Usmál se a opatrně mě políbil na rty. "Miluju tě" zašeptal. "Já miluju tebe" odpověděla jsem a čekala na jeho reakci.

V očích mu zajiskřilo a na tváři vytvořil úšklebek. Jednou rukou mi přejel po holém břiše. Stále se mnou udržoval oční kontakt.

Znovu mě jemně přiložil svoje rty na ty mé a mezitím zmizely i moje kalhotky. Pořádně jsem si ani neuvědomovala, co dělám. Byla jsem jako nadrogovaná a mou drogou byl Tinus.

Zahákl své prsty za zapínání od podprsenky a jedním pohybem jí ze mě dostal pryč.

Byla jsem před ním úplně nahá a začínala jsem pociťovat strach. Už jsem si nebyla tak jistá jako na začátku. "Shh..." zašeptal Tinus a znovu se mi zadíval do očí. "Jsi nádherná" věnoval mi malou pusu na špičku nosu. "T-Tinusi, j-já se bojím" vykoktala jsem. "Neboj, budu opatrný ano?" zašeptal a znovu mi dal malý polibek. Přikývla jsem a polibek prohloubila.

Sundal si boxerky a pomalu do mě vniknul. Okamžitě se mi objevily slzy v očích a z hrdla se mi vydral bolestný vzlyk, který ale Tinus utlumil dalším polibkem.

Chvíli počkal, abych si na něj zvykla a pak se začal pomalu pohybovat. Znovu jsem bolestně vzlykla. "Shh... Vydrž to prosím... Pro mě" zašeptal Tinus já nepatrně přikývla.

Bolest po nějaké době ustoupila a nahrdil jí už jen příjemný pocit, který mnou prostupoval až do konce.

Tinus si lehl se zrychleným dechem vedle mě, zabalil mě do svého obětí a následně přes nás přehodil přikrývku. "Dobrou noc, zlato" zašeptal mi do vlasů a ještě víc se na mě namačknul. "Dobrou, Tinusi."

Ok, tak jsem zjistila, že popisování 'toho' mi asi nepůjde 😂 navíc jsem rudá úplně všude, ale mazat už to nebudu no...😂😂 takže doufám, že si z toho neponesete nějaké následky 😂 o názor si sem psát radši ani nebudu, takže se zase uvidíme u další kapitolky 💖

Xx Terez✌

One More Second With You | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat