Kapitola 27

3K 240 9
                                    

Chtěla bych hrozně poděkovat @NelaGunnarsen 💖 protože tahle slečna je jedna z nejmilejších, nejhodnějších ( a dalších milion superlativ), které jsem díky Wattpadu poznala 💖 ani nevíte, jak moc jsem si jí za tak kratičkou chvíli oblíbila 💞 love u🙊

Probudila jsem se nalepená na Tinusovi. Nahém Tinusovi... Pomalu se mi začalo vybavovat vše, co se stalo předešlý večer a nepatrně se usmála.

Začala jsem se pomalu zvedat, protože jsem si chtěla dojít do sprchy, ale dvě silné paže mě stáhly zpátky a já přistála na Tinusovo hrudi.
"Kampak si myslíš, že jdeš?" zeptal se se smíchem Martinus a jemně mě políbil do vlasů. "Do sprchy" odvětila jsem a začala se znovu zvedat. Tinus si mě ale stejně znovu přitáhnul zpátky a tak jsem to vzdala. "Ta počká" řekl a přitisknul se na mě ještě víc a jednou rukou mi začal jezdit ve vlasech.

"Jak se cítíš...uhm...po včerejšku?" zeptal se po chvíli. "Já nevím. Všechno mě bolí, ale i tak se mi to líbilo" odpověděla jsem upřímně. "Takže si to v nejbližší době zopakujeme?" řekl, sklonil hlavu a jemně mi zkousnul ucho. K tomu jsem se radši nevyjadřovala a dál na něm spokojeně ležela.

"Uhmm... Za dva týdny v pátek je u nás na škole každoroční ples a tak jsem myslela, jestli bys třeba na ten jeden večer nemohl přiletět" řekla jsem. Tinus se na chvíli zamyslel, ale pak mi jemně přejel po holé paži a zašeptal "Pro tebe všechno." Pro sebe jsem se usmála, protože teď už nebudu muset hledat doprovod. Navíc kluci na naší škole?! Jeden větší debil než ten druhý...

"Kdy odlétáš?" zeptal se. "V 16:00 mi to letí." "Tak to máme celé dopoledne pro sebe, takže co bys chtěla dělat?" "Mohly bysme se jít projít po městě?" vypísknu jak malé dítě. "Jasně" odpoví.

Rychle si rozčešu vlasy a nechám si je volně rozpuštěné. Obléknu se a vyjdu z koupelny, kam následně zamíří Tinus.

Pak už spolu ruku v ruce vyjdeme z hotelu do rušných ulic města

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak už spolu ruku v ruce vyjdeme z hotelu do rušných ulic města.

Hned u první kavárny mě Tinus zatáhne dovnitř a objedná nám horkou čokoládu a borůvkový koláč. Sedneme si vedle sebe. On mi ruku přehodí přes ramena a já si o něj opřu hlavu a takhle počkáme, než nám donesou naší objednávku.
.

"Tinusi, prosím..." zaškemrám znovu. "Fajn, vzdávám to. Vyhrála jsi" nadšeně vypísknu a za ruku ho tahám k houpačce, na kterou se následně posadím a Tinus mě začne houpat. Směju se jak malé dítě a vůbec mi nevadí, že je tu spousta lidí, kteří se na nas dívají divně.

"Koukni!" vyhrkne Tinus a rozběhne se k novinovému stánku a sahne po jednom z mnoha časopisů. Ruce mu omotám okolo pasu a přes jeho rameno se podívám, co ho na tom tak zaujalo. Na přední obálce je ta naše fotka, kterou Tinus dával nedávno na Instagram a pod tím jsou velké nápisy o tom, jestli je to pravá láska nebo hestli ho jen využívám a podobné kraviny. Martinus s uchechtnutím vrátí časopis zpátky a za ruku mě táhne zpátky do hotelu.

A jelikož je tohle taková kratší a nudnější kapitola, očekávejte dneska ještě minimálně jednu... 💖

Xx Terez💗

One More Second With You | FF Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat