sizleri özleyen bir yazar var, buralara dönen... :)

28 4 13
                                    


bu bölümü okuyacak olan olur mu yada okuyup daha sonra bana herhangi bir cevap veren olacak mı bilmiyorum ama yazmak istedim aradan geçen onca zamandan sonra. özledim galiba burada içimden geçen bazı şeyleri sizlerle paylaşmayı. özledim içimi döküp en azından beni dikkate alan okuyan birileri var diye kendimi az da olsa önemli hissetmeyi. özledim ben ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU ailesini fazlaca :( bu gün hikayemi final bölümünü okudum ve tekrar hüzün bastı ciğerlerimi. kızdınız çoğunuz bana farkındayım ama bende ağladım her satırını yazarken bütün bölümde. şu an tam olarak ben buraya neden geldim, neden saçma bir şekilde bunları yazıyorum modundayım. amaaan boş vereyim bence. zaten çok fazla kişinin okuyacağını sanmıyorum bu yazımı. :D hikayeyi okuluma ve aynı zamanda buraya yetişemediğim için bırakmıştım ama şu an bunları yazmayı o kadar istedim ki anlatamam.... şu an tek istediğim her şeyi bırakıp burada yeni bir hikayeye başlamak resmen :D  içimde çok fazla şey biriktirdiysem demek ki akıtacak yer arıyorum ahhaha  :D ne dersiniz başlayalım mı yeniden ? yeni bir kaderin içine dalalım mı ? konuk olalım mı birilerinin hayatına ? ortak olalım mı acılarına üzüntülerine ? sanırım biraz cesaretim kırıldı benim ara verdiğim bu süre boyunca. kendimi yanımda birileri olduğuna ikna etmem gerekiyor :D hayal kırıklığına uğramamayı umarak yayınlıyorum bu bölümü... tekrar görüşmek umuduyla... :)

ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin