NEHIRIN YAKIN ARKADASI GAMZENIN ADI YAREN OLDU :) ONCEKI BOLUMLERDE DE DUZELTME YAPACAGIM. VE OKUYAN ARKADASLARA TESEKKUR EDERIM :)
Biraz daha cocuga bakarsam gozumden lazer çıkarıp cocugu yakacaktım ama yanimda olan hareketlenmeler konsantrasyonumu bozdu. sametla yaren hizla cocugun yanina ilerlediler. yaren konusmaya baslamisti bile.
- pardon. kimsin nesin bilmiyorum ama o sira dolu ve sahibi buraya geldiginde sorun cikaracak birisi. mudur sabah 4 sira yollatmis sinifa sanirim onlar sizin icindi. yan tarafta duruyolar, bi tatsizlik çıkmasın lutfen yan siraya gecer misin ?
lan bu giz ne ara bu kadar kibar oldu tövbe tövbe. adamina gore muamele var bu kizda.
- bu kibar ricani geri cevirmek istemezdim ama yapacak biseyim yok. müdürle bu konuda konusmustuk. siralarimizin tam da su anda oturdugumuz gibi olmasi gerek.
oha lan siniftaki diger herkes gibi agzim acik izledim olaylari. bizim salaklar sıralarından nasil kalkti acaba. herneyse onlar kalkmis olabilir ama o sira benim ve kimseye yerimi vermem.aninda yanlarina gittim. bu ne sessizlik lan resmen millet nefesini tutmus, e haksizda degiller hani benim gibi sirasina aşık bi manyagin sirasina oturmus ultra tatlı insanlar.. yok yok melekler var. ne diyorum ben yaa konuya odaklan nehir. cocuk aslinda gamzenin yerindeydi benim yerimde adini bilmedigim ( sanki yagiz disinda adini bildigim biri vardi da ) cocuk oturuyodu. bende direk onu hedef aldim.
- pardon su an benim siramda ne yaptigini sorabilir miyim acaba ?
cocuk kafayi kaldirip bana bakti. vay anasini suna bak beee. oha lan gamzelere bak belediye cukuru gibi. bi dakka ya niye gülüyo bu cocuk ?
- arkadasim gulecek bisey mi var ?
- hayir
- neden guluyorsun o zaman?
- gulmek icin bi sebep mi olmasi gerek ? ben hep gulerim.
cocuga resmen portlek gozlerle baktim. lan bu benle ayni cumleyi kurdu biraz once. neden bu kadar guluyorsun gibi sorulara hep ayni cevabi veririm
- ooov sinirli halin daha cekilebilir. gözlerini yerine sok.
- ne dedin sen ?
sesimin yeterince tehditkar çıktığını dusunuyodum. cunku cevremde gercekten çıt çıkmıyo ve herkes pür dikkat bizi izliyodu.
- dedim.ki.gozlerini.yerine.sok
- bak arkadasim su an yerimi daha cok onemsiyor olmasaydim bu laflari senin agzina tikardim ama yerimi alana kadar sana kibar davranicam
- bunlari icinden soylemen gerekmiyo muydu senin ?
- benim icim neyse dışım da odur. ici dışı bir, bir insanim ben.
dedim ve ellerimle bastan ayaga tek kisiyim der gibi bi isaret yaptim. ve hepsi anladi ne demek istedigimi.oha yav burda da igrenc espri yapilmaz ki aha bizimkilerde butun ciddiyeti bozup iyyladilar
- ahahah abi bu kizi sevdim ben yaa
yanindakiyle konusuyo bide . iyice sinirlendim simdi haaa.
- kalk lan siramdan kibarliktan anlamiyo musun sen ??
hah goz portletme sirasi simdi onda. oovvv yesil gozleeeeer vay bee buyuyunce ne guzel oldu bu gozler.
- bana ne dedin sen biraz once?
eveet iste bekledigim hareket siradan kalkip karsima gecti. evet oyuna devam. hem konusup hem yurumeye basladim maksat sirama varmakti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...