- kizlar beni öldürecek.
- korkmaaa. Sana kimse hic bisi yapamaz. ( ayaz )
- beni kizlardan koruyamazsin.
- ben seni herkesten korurum. ( ayaz )
evet. o rezil olaydan sonra neler olduğunu hatırlarsınız. ayaz ilk öpücüğümü almıştı. sonrada elimden tutup arabasına bindirip gazı kökledi. tabi kızlar nasıl olduda izin verdiler böyle bişeye diyebilirsiniz. izin vermediler zaten. ayazın arkadaşları olmasa arabanın üzerine tırmanırlardı kesin. hepsi kızlardan birinin beline yapışmış tutuyodu. hayır kızların hepsi uçuşa mı geçti nedir, ayakları yerde değil resmen oğlanların kucağındalar. töbe töbe. her neyse işte. şimdide ayazla bi binanın çatı katındaki terasta, kocaman yatakta sarılarak gökyzünü izzliyoruz. o nasıl bi manyaklık lan öyle demenizi bekliyorum. bi deyin öyle devam edelim. dediniz de mi ? hah tamam devam edebiliriz o zaman. haklısınız çünkü bende bunu buraya çıkınca büyük bi içtenlikle söyledim. terasta kocaman yatağın ne şi var be diye sordum. ayazda sadece gülümseyip elimden tutup yatağa ilerletti. yoh daha neler !! bu çocukda amma hızlı çıktı lan dediğim andada yatağa uzanıp kollrını başının altına alıp gülümseyerek gökyüzünü izlemeye başladı. taaa kiii benim hala mal gibi ayakta dikildiğimi farkedene kadar. yatakta yan şekilde bana dönüp eliyle yatağın boş tarafına iki kez vurdu. bende cevap olarak tek kaşımı kaldırınca gel burayaa diyip güldü bende gittim. ne ? gitmese miydim ? siz olsanız o sıfatı görüpte gitmez miydiniz Allah aşkına ? her neyse işte. şimdide kızların beni nasıl öldüreceeğini düşünüyorum.
- bana kızgın mısın ? ( ayaz )
- neden kızgın oluyum ?
- bu gün yaşadıklarımızdan dolayı. ( ayaz )
utanmamı istemiyo belli. anlayışlı çocuk. seni öptüm kızdın mı demiyo. kibar kibar soruyo. benimde biraz salak ve dengesiz olduğum göz önüde bulundurulursa şu anda böyle bişi demesi hiç mantıklı değil. ama dedi. yapacak bişi yoh. başımı kaldırıp gözlerine baktım. ses çıkarmadan o da benim gözlerime bakıyodu. daha sonra uzanıp dudaklarına küçücük bi öpücük kondurup başımı resmen boynuna gömdüm. ilk başta tepki vermedi. dondu mu lan acep diye düşünürken gülmeye başladı. sonrada başımdan öpüp sım sıkı sarıldı. yüzümde bi gülümsemeyle bende ona sımsıkı sarıldım. sonrası karanlık.....
*******
yüzümde gezen salyangozumsu şey artık dayanılmaz bi rahatsızlık vermeye başlayınca gözlerimi açma gereği duydum. salyangozun ne işi var lan yüzümde ? gözlerimi açınca iki adet kocaman gözle karşılaştım. bu gözler bi salyangoz için fazla büyük. aaa bak şu işe salyangoz aslında yiğitmiş. yiğit mi ?
- yiğit ?
- günaydın aşkım. ( yiğit )
- ne aşkımı lan ?
- nehir lan ne ? ayıp değil mi kocana karşı ? ( yiğit )
- yiğit sen benle kafa mı buluyon ya ?
- nehir hayatım sen bu gün iyi değil gibisin. hastaneye falan gitmek ister misin ? ( yiğit )
- ne hastanesi ya ? çeki....
cümlemi tamamlamama engel olan şey duyduğum bebek ağlaması sesiydi. bebek ne arıyo burda ya ?
- ayaz ağlıyo galiba. ( yiğit )
- yiğit manyak mısın sen ? koskoca adam niye ağlasın. yaaa bi git işine yaa. nerdeyiz biz ? nasıl geldim buraya ? ya ben senin yanında ne arıyorum ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...