AYAZIN GÖZÜNDEN.......
- ta-ta-tamam haluk amca.
ne oldu bu adama yaa ? geldiğim her gün, leyla teyzenin yanımızdan ayrıldığı her an bana işkence eden adam nereye gitti ? sanırım aynı yolu nehir içinde izliyo. tamam haluk amca çok iyi biri. zaten iyi biri olduğunu bilmesem vede nehirin babası olmasa o kadar şeye katlanmazdım. ama resmen uşak olarak kullanıyo beni. sabrımı falan sınıyo galiba. geldiğim her gün üzerime bi iş yıkıp yolladı beni. kupon bile biriktirtti !!!! kupon yahu !! ne istiyosan söyle gidip alıyım değil mi !??! kupon biriktirince elimize ne geçecek ? nehirin yanına gittiğimde bile gazete alıp kupon biriktirmeye devam ettim. yaklaşık iki haftası kaldı bitmesine. hızla eve gidip binde bir giydiğim takım elbisemi giydim. rahat adamım ben. takım elbise falan çekemem. nehirin takım elbiseye olan zaafını gördükçe giyesim gelsede bu his çabucak uçup gidiyo genelde. evet nehirin takım elbiseye ve formalara zaafı var. takım elbiseyi ne zaman giysem attığı bakışlar beni zorluyo. toplu bi ortamda olabiliyoruz sonuçta. ben gidipte resmi bi ortamda o bakışlar yüzünden nehiri öpsem kim bilir ne fırtınalar kopar. napıyım ama ? bende aşık bi adamım sonuçta. her zaman sevdiğini yanında isteyen, onsuz hiç bişey yapmak istemeyen bi adamım. haluk amca izin verse bu gün nikah işlemlerini başlatırım. tabi önce nehire bi evlenme teklifi etmem, bide amcamla olan bağlarımı koparmam gerek. amcamın karanlık işlerine bulaşmam yüzünden nehiri tehlikeye atıyorum. geçenlerde yine peşine hırpaladığım çocuklardan biri takılmıştı. ama mert nehirin peşinden ayrılmadığı için bi sorun cikmamis. Herneyse konumuz nehirle düğünümuz. Evet. Nehir nasil isterse oyle olacak. Ama once denizin düğünü var tabi. Sonra ateşin dogumu... ohooo biz bu gidisle evlenemeyiz arkadas. Icimden soylene soylene nehirlerin evine geldim. Bi sure sonrada kendimi arabada buldum. Deniz yanimizda yokken topragi kime istemeye gidiyoz biz ya ?? Bana mi isteyecez kızı ?? Töbe töbe. Ben haluk amcadan su an bunu bile beklerim. Icimdeki sıkıntıyla haluk amcanin verdigi adrese geldim. Kapiyi acip cikinca mavi iki katli bi evle karsi karsiya geldik.
- eveeeeeet sanırım vakit geldi. ( bay akar )
O sırada yandan deniz gelince rahatladim. Yirttim valla....
- evet baba hadi girelim. Ayaz ? Sen ne ariyosun burda ? ( deniz )
- ben getirdim oglum. Lazim falan olursa diye. ( bay akar )
- ne lazim olmasi baba ? ( deniz )
- sen bilmezsin. Gec içeri hadi. ( bay akar )
*********
Cevremdeki acayip bakislarla birlikte haluk amca ve ev halkinin ilginc konusmasini dinliyorum. Zaten millet bana bu kim la ? Niye getirdiniz bunu der gibi bakiyo. Haluk amcada tanitirken pek bisey soylemedi. Konusmada iyice kaymaya basladi zaten. Noluyo la bu odada ?
- eee kahvelerimizi içtik. sebebi ziyaretimiz belli. Allahin emri, peygamberin kavliyle; Kiziniz topragi, oglumuz denize istiyoruz. ( bay akar )
- olan biteni hepimiz biliyoruz. Su durumda en zararsiz sonuca varmamiz gerekiyo. Telefonda konusmustuk sizinle. Anlasabildiysek olayi tatliya baglayalim. ( mahmut bey )
- baglayalim baglayalim. O zamaaaan... sizin oglanida gorelim. Bizim kizimiz burda. ( bay akar )
- tabi tabi. Ufugu cagirin. ( mahmut bey )
Ufuk kim lan ? Ne demek kizimizi gordunuz ? Bizim yanimizda leyla teyze ve nehirden baska dişi yok. Eee leyla teyzeden kizimiz diye bahsetmeyecegine göre nehirden bahsediyo. E ogullarini görüp napacaz ? Lan bak benim ayaz damarimi tutturacaklar simdi.
- efendim amca ? ( ufuk )
Kapidan girdigini ancak konusunca farkettigim cocuga cevirdim bakislarimi. Ne cocugu la ? Adam adam... belli. En az yirmi dort yasinda. Niye geldi simdi bu herif ?!?!?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...