multimedya nehir ve yiğit konuşurken... iyi okumalar :D
- denööööööz. uyansana yaa. bak hem uyan deyince uyanmiyonuz, hemde kendi yontemlerimle uyandirinca küfür ediyonuz. bak kalk, yoksa yapacaklarimdan dolayi hic bi suclamayi kabul etmem. kalkmiyon mu la ? cidden kalkmiyon. tamam o zaman; "I want to play a game "
Kemal Sunal' ın filmlerine bayilirim. o yuzden biraz onlardan esinlenerek, elimde biri su ile dolu biri bos iki bardakla odaya döndüm. tabi gelmeden önce tuvalet ve banyonun kapilarini kilitlemeyi unutmadim. bana ne kalksaydi. ve basladim suyu bi bardaktan digerine bosaltmaya. e sabah oldu, çişi gelince uyanir herhalde. koca oglan altina edecek degil ya.
- oooov o su sesi ne lan ? nehir napiyon sen burda ? salak salak isler pesindesin gene demi ? neyse, benim once tuvalete gitmem gerek. gelince gösterecem ben sana bu hareketleri.
evvet !!deniz uyandı. bunun anlami; nehir hemen odana kaaaaaaç tabi aninda topukladim. hic afetmem yani. aradan gecen otuz saniyenin ardindan sesler gelmeye basladi.
- nehiiiiiiiir !!!! lan sen nasil bi insansın ? sende hic abi korkusu yok mu ? hadi abiyi gectim, sende hiç Allah korkusu yok mu ? lan sen ordan cikinca ben sana napacam biliyon mu ? ver hemen anahtarlari. !!!!
- a aaaaaa. deniz hic oldu mu boyle ? ben sana kalk dedim. kalkmazsan olacaklaran dolayi hic bi suclamayi kabul etmem dedim. sen ne zaman beni ciddiye almaya baslayacaksin hi ???
- bak hala cıvıklık yapiyo. ver anahtarlari.
- vermem. git bahçeye işe.
- NEHIIIIIIIIR !!!!!!!
az daha zorlarsam bu isin sonu kötü. en iyisi anahtari vermek.
- al lan anahtari kapının altindan atiyom. - ben sana gosterecem birazdan bekle sen beni orda.
- he canim he. hadi cabuk ol.
tabi bunlari duymadi. zaten ucarak gitti. nasil duysun ki ?... ayak sesleri geliyo. demek ki deniz bey yaklaşıyo.
- nehir hadi kahvaltiya.
- ben aç degilim.
- yok yaa. sen en son ne zaman ac olmadin nehir ? dur cok dusunme ben cevap veriyim, hic bi zaman.
hadi bakalim nehir oyunculuğunu göster!! en ağlamaklı yuz ifadem ve sesimle kapiyi actim. bingooo iste deniz yumusuyo.
- son bi kac gundur moralim bozuk. sen geldin, seninle vakit gecirirsem moralim duzelir diye düşündüm. zaten kotu olmasam sana gel demezdim ki. ama sen kalkmayinca biraz ugrasmak istedim seninle özür dilerim.
- gel lan buraya salak. ben sana kizar miyim hic ? kalkmadigim icin ben ozur dilerim, sana soz vermistim.
evet sarildiktan sonra ben her zamanki gibi öküzlugumu gosererek...
- hadi lan açlıktan karnim sirtima yapisti.
dedim ve kosarak mutfaga indim.
bu gün denizle carsida gezdik. ve bana bissürü sey aldi :) tamam vicdan isini biraz abarttim galiba. cocuga sabah ne kadar yuklendiysem, bir dedigimi iki etmiyo ne desem yapiyo. tabi ben bu durumdan gayet memnunum. hic öyle yok yazik, yok abarttim diye keyfimi bozamam. zaten acisi aksam cikacak. olanlari anlattigimda bisey dememisti, bunun anlami; " ne diycekse bu aksam dokulecek."
- abi ben yoruldum eve gidelim artik.
- tamam.
eve geldigimizde beklenen cumle geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...