sarı fırtına ortalığı karıştırdı........

2.3K 55 7
                                    

multimedyada ayşe karakterimiz var. iyi okumalar :D

- canlarim beniiiiiim. Hakkınızı helal edin. Ben gidiyooooom.

- nehir yengeeeee, nolur döööööön... Nolur gitmeeeeee... nehir yengeeeee... ( kerim )

- hahahahaha git surdan kerim yaaa hahahahahah. Hasta bu çocuk yaa.

Sinava bir ay kaldığı icin okula biraz ara verip ders calismaya karar verdim. Ipler elimden kacmaya basladi. Zaten son bikaç hafta kimse gelmiyo. Bende o zamani okulda calisarak geciririm dedim. Ha bide benim bir aylik olay cezam vardi, onu da bu vesileyle atlatirim artik. Hos, cezanin son bir haftasını okulda geciricem ama onuda bi sekilde hallederiz artik. Her halukarda karliyim yani. Ama bi türlü birakmiyolar beni. Ah ne cok sevenim var benim beeee...

- la yürü git hadi yaaa. Ders baslayacak birazdan. ( samet )

Tamam bi kac öküz dışında sevenim çok.

- iyi be gidiyom ben. Habi babaaaay.

.

.

.

Sabah eve gelir gelmez derse oturdum. Yapacak bisey yok. Ders çalışmam lazim. Ama sabahin onundan akşamın yedisine kadar ders calistim lan ben !!!! Ben, nehir akar, hani şu obur nehir; dersin basindan kalkip bisey yemedim beeeee. Midemden ses gelmeye basladi resmen.

- anneeeeee

- oooo benim caliskan kızım kalmış mı ders basindan ? ( bayan Akar )

- aaaah ah, anne egomu tatmin etmekte senin üstüne kimseyi tanımıyorum. Seviyorum seni bayan akan.

- gel hadi gel. Ilk defa bu kadar cok ders calistin. Olacak o kadar iltifat. Acikmadin mi sen ? ( bayan Akar )

- öyle bi aciktim ki, tahmin dahi edemezsin. Ha bu arada bayan akan, biraz onceki saman altindan nehir ezme operasyonunuzu atlamadim. Sadece çok açım yemekten sonra halledecegiz o meseleyi de.

- nehir yürü mutfağa..... ( bayan Akar )

- tamaaaaaam....... şaka mi bu ?

- şaka gibi mi duruyo ? ( bayan Akar )

- anne cidden yaprak sarma ve borek mi yaptin ? Hemde ben kokusunu almadan, piserken tencereden sarma calmadan.....

- aaaaaah biliyorum mukemmelim. ( bayan Akar )

- hahahahahaha anne ben kesinlikle sana çekmişim. Belkide senin gibi mimar olmaliyim.

- kim kime çekmiş ? ( bay Akar )

- hos geldin babaaaa. Annem yaprak sarma ve borek yapmış. Hemde ben hic koku almadan, sarma calmadan pisirmis.

- vay canina. Cidden harikasin. ( bay Akar )

- bende biraz önce oyle diyodum.

- yani çekme işi oradan kaynaklandi ? ( bay Akar )

- evet. Mimarlik mi okusam diyodum.

- neden olmasin ? ( bay Akar )

- ben bunu bi düşünüyum. Ama once yemeeeeek !!!

- anne ölüyorum. Babaaaa nabzima bak. Bak gidiyorum. kalp atışım yok. Babaaaa gozlerim kayiyo. Anne bu nasil sarmadir ? Ben bunun kokusunu nasil almadim ? Tada bak beeeee. Keske düğün kazaninda yapsaydin. Iki gün yerdik.

- düğün kazaninda yaprak sarmayi iki gun mu yiyeceksin ??? ( bayan Akar )

- evet.

- nehir adi düğün kazani. Düğünde yüzlerce insan yesin diye o kazanda yapiliyo yemekler. Sen iki gunde yaprak sarmayi mi bitireceksin ? ( bayan Akar )

ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin