aha bi ayazda köşeden çıktı. bak bak onun yanında üç kız mı var ? ahlaksız herif..... nasılda aldatıyo beni. bak bak nasılda gülüyo....
- nehiiiir... ( yaren )
Yareni dovecem rahatlayacam. Ne nehir nehir ? Birakda egleniyim azcik.... zaten her yer ayaz dolu.....
- git basimdaaaan...
- salak misin sen ? Gel buraya.( yaren )
- gelmiycem.
- nehir.( yaren )
- yaren git.
En sonunda pes edip gitti. La burda niye halay falan cekmiyolar ? Bence halay cekmeliyiz. Karsimdaki cocugun yüzünü hala tam olarak srcememekle birlikte yakisikli biri olduguna kanaat geyirdim. Dur bakayim zengin duruyo bu oglan, o belki actirir. Gurultudrn dolayi bagirarak konusmaya basladim.
- bu gün benim dogum günüm.
- hadi yaa... ne guzel. ( serdar )
- hicte guzel degil. Hic eglenmiyorum.
- neden ?( serdar )
- yalnizim ve halay cekmek istiyorum.
- halay mi ?( serdar )
- eveeeeeeeet.
Evet diye bagirip muzigin ritmine kendimi kaptirdim. Tam baya kopmus giderken birden gece kulubunde halay calmaya basladi. Herkes mal gibi etrafa bakarken, o cocuk yanima geldi. Noluyo lan bakisimi oglana yolladım.
- halay istememis miydin ? Hadi...( serdar )
Manyaga bak lan. Oglanin serce parmagandan tutup halaya basladim valla. Cevredekiler bize kim lan bu fakirler ? Bakisi atarken yabanci turistler birer birer gelip halaya katılıp yaptiklarimizi yapmaya calistilar. Tabi ben kaptirmis giderken ne kadar oldugumuzu farketmem zaman aldi. Ama aglamam asla zaman almaz. Hemen aglarim kih kih kih.... butun bar halay cekiyoz lan resmen. Tabi bizimkiler olduklari yerde donmus kalmislar nolduuuu hahaha . Ne halay da mi cehmiyah ? Halay bitince muzik yine eski ritmine döndü. Bende basimin agridigina kanaat getirip halay icin cocuga teşekkür edip disari ciktim. Sahile yürüyüp kumlarin uzerine kendimi biraktim.
- neden bu kadar dertlisin sen ?( serdar )
Kafami yana cevirince yine o çocuğu gordum. Ne peşimde dolaniyo la bu ?
- neden pesimdesin sen ?
- konusmak istiyorum.( serdar )
- ben istemiyorum.
- istiyosun.( serdar )
- hayir konusmuycam.
- gorucez.....( serdar )
*********
- inanabiliyo musun ? Dogum günümü kutlamadi. Ya bu nasil bisey ya ? Insan sevgilisinin dogum gununu unutur mu ?
lan ben on dakka önce konuşmuycam diyodum yaaa. ne ara konuşmaya başladımkine....
- hayir.( serdar )
- ama o unuttu. O benide unuttu burda.
- o kadar erken konusma derim.( serdar )
- erken falan konuşmuyorum. Kesin baska kizlar var. Ben onun yasagini bile cignemedim bu gune kadar. Tabi gece kulübü ve seni saymazsak.
- o ne demek oyle ?( serdar )
- erkeklere yaklasmami ve gece kulüplerine gitmemi yasakladi. Bense gece klubune gidip bi erkekle halay cektim. Halay sayilir mi acaba ?
- hahahaha gercekten komiksin nehir.( serdar )
- oyleyim.
- bence bi açıklaması vardır. yada yoktur. bilemedim şimdi. ama yaptığıda az öküzlük değil hani. ne demek unutmak yaa.....( serdar )
- sağol ya gerçekten. senin bana moral vermen gerekmiyo muydu ?
- yooo. öyle bi mecburiyetim yok. ama bana soracak olursan doğum gününü unutan birini salla. zaten seni haketmiyodur. hatta napalım biliyo musun ? ara küfret.( serdar )
bak bu mantıklı geldi haaa... lan bu çocuk benim sarhoşluğumdan faydalanıp ayaza sövdürecek. bu durumda benim yapmam gereken, kendmden faydalanıp ayaza sövmek. bastır nehir. cebimden telefonu çıkarıp ayazı aradım. telefon kulağımda beklemeye başladım.
- nehir ? ( ayaz )uykulu uykulu geliyo sesi. oha lan. bide uyudu mu bu ?
- uyuyo muydun lan sen ?
- lan mı ? nehir ne diyosun ya gece gece ? nerdesin sen ? ( ayaz )
- sahilde.
- sahilde mi ? bu saatte mi ? kiminle ? ( ayaz )
- evet bu saatte. kiminleyiiiim... ıııı adın neydi senin ?
yanımdaki çocuk gülüp cevap verdi.
- serdar. ( serdar )
- hah serdarlayım ben.
- serdar kim ? nehir sen sarhoş musun ?!?!!?? ( ayaz )
- ne oldu ? kurallarını mı çiğnedim ayaz bey ? sen karıyla kızla gününü gün ederken iyi de mi ? bide bana gelmiş sorgulayıcı sorular soruyosun. habire o köşeden bu köşeden üç kızla beş kızla çıkıyosun. ben bişi diyo muyum !??!?!
telefonda ikimizde bağırarak konuşuyoduk. hopörlere alıp dinleseya la. ne diye bağırtıyo beni ??? efor harcıyoz burda demi ? az insaf yahu.
- ne kzı ? nehir bana bak. beni oraya getirtme. biz seninle ne konuşmuştuk ? ( ayaz )
- evet haftalar önce konuşmuştuk. nerdesin sen ne zamandır ? aradın mı sordun mu ? nehir napıyosun dedin mi ? hiç aklına gelmedim bile değil mi ? unuttun gittin beni. yanındayken elma şekeriydik, telefonda hemen nehir olduk demi ? zaten nehir kim ki ? doğum gününde bile hatırlanmayacak, umursanmayacak, oyaladığın bi kız değil mi ?!?!?!?!?!
sahilde sesimi olabildiğince yüksek çıkararak bağırıyodum. haklıyım ben. kimse haksız olduğumu idda edemez. konuşmanın sonuna doğru hıçkırarak ağlamaya başlamıştım. hayıııır. bu şekilde ağlamamam gerek. kazadan beridir, ne zaman böyle ağlasam fenalaşıyorum.... telefondan cevap bile alamadan elimden düşürdüm. işte korktuğum şey oluyo. nefesim kesilmeye başladı bile......
- nehir ? nehir ? nehir kendine gel. nehir !! ( serdar )
son duyduğum şey yanımda olma nedenini hala çözemediğim çocuğun sesi oldu. böyle mi ölecektim ben ???
*********
başım çatlayacakmış gibi bi ağrıyla birlikte ağzımı bi tas ile kapatıyolarmış hissi veren alet uykumdan beni kopardılar. artık bu zamanlarda gözlerimi açmadan, gözlerimi açınca kendimi nasıl bi durumda bulacağımı biliyorum. deneyime bak. uyanmış olmama karşın gözlerimi açmamak için direnmeye devam ettim.- ben itin tekiyim. grizekalı, aptal, beyinsiz, sonunu düşünmeyen bi itim. senin ne kadar üzüleceğini hesaba katamadım. ben çok pişmanım elma şekerim. aç gözlerini artık lütfen. eğer uyanmamaya devam edersen yanındaki yatak yakın zamanda dolacak...... ( ayaz )
ayaz ?
YAZARDAAAAAAANNNNN
selam cancanlar. bölüm baya gecikti kabul. ama ben size final haftamda olduğumu söylemiştim de mi ? o yüzden bana kızmayın lütfeeen :D yeni bölüm yine bi denişik oldu. töbe töbe neler çıktı gene ya... abuk subuk bi bölüm oldu benim fikrimce. açıklamadığım kısımlar var diye düşünüyorum. bi dahaki bölümde kafanızda soru işareti bırakmayacağım inşallah :D beklediğiniz için teşekkürler..... multimedyada bu bölüm hikayemize katılan serdarımız var. ne ? francisco lachowski hep ana karakter olmak zorunda mı sanki :P :P :D vote ve yorumlarınızı bekliyorum. bi sonraki bölümde görüşmek üzere.... kendinize iyi bakın.... :)))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...