MULTIMEDIA DENIZ VE NEHIRIN PASTADAKI FOTOĞRAFI VAR. İYİ OKUMALAR :)
- mavi
siz simdi ne mavisi diyeceksiniz. hemen açıklayim. okuldan çıkıp bizimkilerden ayrildiktan sonra. Yiğit biyerlerde oturalim deyince bende tamam dedim. ve onumdeki çikolatalı, harika gorunen pastama sadece bakabiliyorum. Çünkü yemeye baslarsam hayvan gibi yerim ve yigite rezil olurum. o yuzden seftali suyum dost oluyo bana. evet hala mavinin mantığı çıkmadı ortaya. o mavinin olayi da, bi oyun. hani benim içimden gecirdigim birbirimizi tanimiyoruz lafim vardi ya. hah iste megersem ben ictende şom agizliymisim. o nasil oluyo bilmiyorum ama oyle iste. birbirimizi tanimayi önerdi vede taniyoruz su anda. onun en sevdigi renkte maviymis. aynı benim gibi...
-peki senin ?
- benimde mavi. peki yigit bey soyleyin. sevgilinizin en sevdiği renk ne ? bakin bunlar önemli. kizin en sevdigi rengi, dogum gününün ne zaman olduğunu, çıkma tarihinizi, sevdiği yemekleri, sevmedigi icecekleri, ne tür kitaplar okumaktan hosla...
- nehir ne yemekten hoslanirsin ?
he ne didin ?? ne diyo la bu çocuk. üç saattir konusuyom ben burda. bide lafımi kesiyo. gicik. soracagim seyin cevabini niye vermiyooooon ????
- hmm sanirim yemekten hoslanmadigim sey çok az. hayvanlarin organlarindan olan seyleri sevmiyorum. Bunun disinda sevmedigim pek bisey yok. iyyy bak yine kötü oldum. iskembe falan geldi aklima. ne diye aciyosun boyle konular ?
- ben sana ne seversin dedim. sen sevmediklerini saydin. benim ne suçum var bunda ?
- sedat sayesinde iskender, dürüm, lahmacun vb seylere asiri duskunumdur. ev yemeklerinden dediğim gibi bazilarini sevmem ama genelini yerim. sarma, börek, mantisiz hayata hayat demem. cok fazla şerbetli tatli yiyemem, hemen tıkanır kalirim. yani genel itibariyle yemek ayirt etmem pek.
hah iste ayrinti istersen boyle olur. bide suratima bakiyo bön bön.
- aaa iyiymis. bende ayni sekilde ama senin gibi lahmacun, iskender yerine daha cok pizza, hamburger yerim.
- guzel.
- aaa sey pasta sevmiyo musun ? yemedin. istersen degistirelim.
- yoo hayir severim. sadece konustugumuz icin baslamadim. genelde baslayinca bitene kadar dış hayatla baglantimi keserim de.
e yuh bana ne dedim ben biraz önce??????
- hahahah sende benim gibisin. iste bu yuzden seni yakindan tanimak istiyorum. konustukca daha da benzedigimizi farkediyorum.
aaaa gercekten o da yememis pastasini.
- bakalim benim kadar hizli da yiyebiliyo musun ??
bi pasta yarışı cikarmadigim kalmıştı zaten.
- bu bir teklif mi ??
- pasta yarişiiiiii !!!! hahahah
- hahaha ama seni yenerim. ödülüm ne ??
- o kadar emin olma bence. hatta dur ben ödülümü düşünuyum. iiiiiii buldum !!!! kaybeden kazanana iki tane kocamanindan pasta ve yanina da iki şişe meyvasuyu alacak.pastalari yemek cok zevkli olacak.
- tamam. anlastik. ama kaybeden bunlari okulda alacak ve kazanana okulda yedirecek.
- benim icin sorun degil. okulda yiyebilirim.
- baslayalim o zaman.
- tamamdir.
- aaaa dur bi saniye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...