içeri geliyorum........

926 41 10
                                    

- nehiiiir hadi hızlan biraz. ( yaren )

yarenin anırmalarıyla beraber valizlerimi kapının önüne çıkarmayı başarıp odaya son kez bakıp kapıyı kapattım.

- bu ne lan ? ne diye getirdin bu kadar malzemeyi ? ( yaren )

başımı eğip valizlere baktım. iki büyük valizle gelmiştim ama dört büyük valizle dönüyodum. napıyım yani ? alığşveriş yapmayı seviyorum. tamam biraz fazlalar kabul. ama biz biz buraya bir aylığına gelmiştik. plan buydu ama ateş planı denize düşürdü. sonra bir toprak kayması oldu. giren çıkanda nehire..... ne diyom lan ben ? tövbe tövbeee...... dün yaşadıklarımı üzerimden atamadım sanırım....

- napıyım kanka ? bir aylığına geldiydik biz buraya.

- olum bir aylığına geldin diye evi getirmen mi gerek ? la zaten iki parçalık şeyler giyiyon. yaz ayındayız sonuçta. neyle doldurdun bunları ? kim indirecek şindik bunları ? ( yaren )

- sus bi sus motorun soğusun.

- öyle mi olduk şindi ? iyi. benim valizimi zor taşıyom ben zaten. al gel valizlerini. abinler ineli on dakka oldu. birazdan söverek gelmeye başlar. hadi yavrum bb. ( yaren )

öküz bu kız yav. bak bak bak bak... bide gitti olcaya verdi ona taşıtıyo. kendide totosunu bi sağa bi sola sallaya sallaya yürüyüp görüş açımdan çıktı.... ben napacam şincik ? deniz, dün ayazın söylediği şarkıdan sonra yasak koymuştu. evet resmen yasak koydu. neymiş efendim ? deniz yokken ayazla yanyana dahi oturmayacakmışız. hayır yani, bi şarkı sözü alt üstü. ne diye bu kadar abartıyosun ????? deniz aygırı işte... herşey tamamda bana niye valiz cezası veriyiiiiin ???? evet. valizlerimi almaya gelmedi hiç biri. hepsini tehdit etti deniz aygırcığım. tabi ayazda denizle daha fazla zıtlaşamadığı için gelemedi. gelse bu yasak dahada artacak, bi süre sonra birbirimizi göremez hale gelicez. tam kara kara düşünürken önümde dört tane yunan mitolojisinden fırlamış insan desem insan değil, taş desem haşa kalpleri olan canlı durdu. hepsinin suratına ' hayırdır gardaş ? ' bakışlarımı atmaya başladım. içlerinde maşallah en yakışıklı olanı, konuşmaya başladı.

- seni bi yerden tanıyorum ben. ( görkem )

- bende sizi. böyle mitolojik çağlardan falan. baya eski yani.

aboooov la bunlar dahada yakışıklı olamaz derken güldüklerinde kalp ritmi değiştirtecek cinsten oldular. bak bak baaaak... yan odadaki sürtükler yine dibimde bitti. kokusunu mu alıyolar bunlar erkeklerin la ? 

- sen ayazın sevgilisisin değil mi ? ( selim )

ben şok. ben yok. ben felç. nerden biliyolar la bunlar benim kimin sevgilisi olduğumu ?

- siz nerden biliyosunuz ?

- dün söylediğiniz şarkı canlı olarak internette yayınlandı. biliyosun değil mi ? ( kadir )

bu bana baya baya karşısında saf biri varmış gibi bakıp konuşuyo. bende biliyorum yayınlandığını. yaren söylemişti dün ama bu sitenin popüler olduğunu bilmiyodum.. alt tarafı ayaz ve arkadaşlarının şarkılarını paylaştıkkları bi site. ne kadar takipcisi var ki bu sayfanın ? bi dakka lan !! dün ayaz şarkısını bitirdiğinde bizi arka taraftan çıkartmıştı. kafamı çevirip bakınca kapıdan içeri dalan insanlardan korkup sorgulamadan takılmıştım peşine. demek onlar ayazların hayranıydı. lan ben niye bilmiyorum bu çocukların bu kadar popüler olduğunu ? '' çünkü malsın. '' kezbancım, mal olduğumu biliyorum ama bu benim için bile fazla. yani nasıl bi insan sevgilisi popüler ve tanınan biriyken bunu bilmez ? '' adı nehir, soyadı akan, yaşı on sekiz, turuncu saçlı biri bilemez mesela.... '' sağol çok yardımcı oldun....

ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin