belki de böyle bi şansı gercekten hakediyordur.....

2.1K 49 0
                                    

Multimedyada habibe var :) iyi okumalaaaaar :))

- Erkekler ağlamaz sil göz yaşını

Kaçırma gözlerini benden suçlu, suçlu

Erkekler ağlamaz insanız unutma

Sustururum zamanla içimdeki bu acıyı

Göz yaşların içimi acıtıyor

Erkekler ağlamaz sevgilim sil gözyaşını

- o ne lan ?

Duydugum sesle kulaklarimi kapatip hakaretlerimi bagira bagira henuz gozumu acmadigim icin kim oldugunu bilmedigim insana saydirmaya basladim.

- sen nasil insansin ? Insafsiz. Namıssız. Eşşek. Orangutan. Sana hayvan isimlerini saymak hayvanlara hakaret olur. Terliksi yaratik. Defol odamdan. Al su sesi ve dofol.

Bu sarkiya asiri derecede kıl oluyorum. Nedenini bilmiyorum sarkiyi duydugum anda saldirganlasiyorum. Kendimi tutamiyorum. Hatta biraz daha calmaya devam ederse ağlamaya baslayacakmisim gibi hissediyorum. Hayir! Bu salakca veya psikopatca degil. Sevmiyorum ne yapiyim yani ?? Duyduğum ilk andan itibaren boyle oldum. Son olarak var gücümle bağırdım.

- kapat şunu lutfen !!!!!

Sesin kesildigini hissettim ama kulaklarimi acmadim. En az dört dakikadir çalıyordu sanirim. Bu sarkinin bendeki sınırını coktan aşmış yani...

- tamam özür dilerim aglama. Çok ileri gittim galiba. Salaklik ettim. Nehir tamam ozur dilerim. Aglama lütfen. ( yaren )

- kapat dedim. Dur dedim....

Hala gozlerimi acmamistim ama sesinden yaren oldugu belliydi.

- tamam çok uzgunum. Hadi aç gözlerini artik. Aglamayi da birak. ( yaren )

Gozlerimi actim. Karsimda endiseli bi sekilde bana bakan bi yaren vardi. Gozlerimi acinca yerde diz çöküşünu birakip yataga yanima oturup sarildi. Salak işte. Basta yapmasana boyle şeyler.

- şu sarkida sinirlerimin alt üst olduğunu biliyosun ama boyle biseyi yapiyosun.

- evet çünkü ben malım. ( yaren )

- biliyorum.

Bi kez daha sıkıca sarılıp ayrıldık.

- hadi kalk. Fahriye abla börek yapmış !!! ( yaren )

- bagirmasana yaren kulagimin dibinde. Hadi sen in. Bende yüzümü yikayip geliyorum.

Okula verdigim ara uzerinden iki hafta gecti. Bu iki hafta icerisinde kimse ile herhangi bi iletisime gecmeden sadece sınava odaklanmak istedim. Tabi ara ara bizimkilerle telefonda konustum. Fahriye abla tatilinden döndü. Hepimize hediyeler almış. Canim benim.... calismalarim gayet işe yaradi. Evde vakit gecirmek iyiydi ama berki bu sure zarfında iki kez pencerede görmem dışında hic gormedim !!! Inanabiliyor musunuz !?!?!?! Hic gormedim !!!! Neyse işte, bu gün tekrar okula dönüyorum. Yaren de o yüzden gelmiş olmali. Hasretimden okula kadar dayanamadi galiba..... :) yüzümü yikayip aşağı indim.

- Günaydın benim sevimli ve denizsiz ailem.

Denizin yokluguna alışmış olmam gerekiyo. Aslinda alıştım da ama arada özlem su yüzüne çıkıyo işte.

- Günaydın canim. Gel hadi yap kahvaltini. Okula gec kalacaksiniz yoksa. ( bayan akan )

Annemin sozlerine kulak verip hizla kahvaltimi yaptim. Tabi arada yarene sabahki yaptiklari icin öldürücü bakislar atiyodum. Giyinip, evdekilerle vedalasip kendimi disari attim. Tabi yarende arkamda....

ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin