Yazarinizin kiymetini bilin. Bu gun okulda elleri kopana kadar çizim isleriyle ugrasip geliyo size yeni bolum yazıyo. Yazara sahip çıkalım yazaraaaa. Tamam sustum vurmayin. Hikayeyi devam ettirmek icin olaylari karmaşık hallere sokuyorum biraz, o an aklıma ne gelirse yazdigim icin devaminda ne olur onu da bilmiyorum. Ama iyi bisey olur herhalde :D Rabia'nin yaptigi bir çalışma ile ( ayaz nehir ve yigitin olduğu bi calisma :) ) iyi okumalaaaaar..... :)) ( Teşekkürler Rabiaaaaa :D )
" Nehrin Agzindan "
- cok salaksiniz keske ölseniz.
- cidden ölmemizi mi istiyosun ? ( ayse )
- off o kadar salaksin ki olayi anlamiyosun bile.
- napalim ? Salaklik degil bu. Odaya girdigin tipi gorseydin sende neler anlardin. ( ayse )
- ben sizin kadar sapik olamazdim bence. Ne olmus saclarim islak uzerimdede ayazin kiyafetleri varsa ?
- nehir bence kendini bu sekilde savunamazsin. ( seyma )
Dogru lan. Kim olsa ayni seyi anlar. Töbe töbe ne diyom ben yaa.
- herneyse. Daha fazla uzatmayalim bence. Yaren nerde kaldi lan ?
- aaaa şeyyy.... ( hial )
- ne geveliyonuz la ? Soylesenize.
- o bu gun gelmeyebilir. ( ayse )
- oha. Asil ona oha. Ne demek gelmeyebilir la ?
- bilmiyoruz. Bize msj attilar. Habişde onlarla. ( ayse )
- o nasil iş lan ? Habibe napiyo onlarla ? Dur ben bi arayim onlari.
- ne gerek var canim ? Habibe onlardan uzakta takiliyodur öyle. Arayip rahatsiz etme. ( seyma )
Bide elimden telefonu almaya calisiyolar. Kesin bi haltlar var.
- siz şu telefonu bi birakin bakiyim.
Telefonumu kurtarıp habibeyi aradim. Uzun uzun caldiktan sonra nihayet telefon acildi.
- nerdesiniz lan ? Sen ne ariyon hem onlarin yaninda ? Yalniz biraksana kizim onları, gel sen hadi otele artik. Bak rahatsız etmeyim diye onu aramadim ama oda faz....
Arkadan gelen anonsla sozlerim yarim kaldi. Hastanelerde acil kana ihtiyaç oldugunda yapilan anonslardan.
- ha-habis siz nerdesiniz ?
- sinemadayiz canim. Ben seni sonra arayim mi ? ( habibe )
Arkadan yine ses geldi.
- olcay bey hala kan bulunamadi. Tanidiginiz kimsede bu kan yok mu ? (.......)
- nerdesiniz siz ?!?!?!?!
Artik bagirmaya baslamistim. Gozumden yaslar akarken bagiriyorum. Habibeyle konuşuyorum, olcayla arkadan biri konusuyo, yoksa yarene bisey mi oldu ? Niye susuyo bu kiz ?
- yarene bisey mi oldu ? Nerdesiniz dedim !!!!! Habibe cevap ver!!!!! Habibeeee !!!!!
Sanki bi daha konusamayacagini, sesini cikaramayacagini ogrenen biri gibi bagirmaya devam ettim. Ama hala cevap vermiyo.
- habibe ceval ver lutfen. Nerdesiniz ???
Son care yalvarmakti. Artik cevap vermeliydi.
- ha-hastanedeyiz. ( habibe )
O da ağlıyo. Odada kizlarda agliyo. Noluyo ? Bi gecede ne oldu ?
- ha- han- hangi hastane ?
Hastanenin ismini ogrenip telefonu kapattim. Oraya gitmem, yarenin yaninda olmam gerekiyo. Hizla giyinip kendimi odadan disari attim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...