Hastanede devam ediyoruz bakalim. :)) multimedyada cem ve can kardeşler var. Sol tarafta ( Chris Hamsworth ) cem, sağ tafafta ( Liam Hemsworth ) can. Herkese iyi okumalar..... :))
Yine bi kapi sesi. Bak bu gelen bizim orman kackinlari gibi degil. Insan gibi kapi caliyo. Bizimkiler odada raad raad, raaddan kastim; yaren yanimda yatmakta, samet kanepede yatmakta, ayse yatagin ayak kisminda yatmakta ve habibecimde odayi incelenmekle mesgul olarak yayilmisken kapı gir komutum ile acilivedi gariiii. " mal ya. " kezban senlen bu ara cok mu konuştuk biz ? Ara verelim bence. " oglum bak giiiiit !!! " asil mal sensin biliyon demi ? " tabi canıııım zaten parkta mal gibi çekirdekleri yere citleyip atan, sonra park temizlikcisinden supurge alip, oglum bak git videosu çeken benim di mi ? " bi kere video cekmedik. Belli araliklarla foto cektik. Ayrica eglenmek amacliydi o. Hem eskidendi. Olayin ustunden ne kadar zaman gecti, sen hala devam. Yenilikci ol biraz, yenilikciiii... " he canım he, he tabi he, he he heee.... " ya sabır yaaa. Evet gecen senelerde öyle sacma sapan bisey yapmis olabiliriz. Napak ? İşsizlik boyle bisey. Can sıkıntısından boyle abuk subuk seylere yonelmistik. Ama cok egelnmistik. Cekirdekleri yere atip sonra bide temizlemek kismi o kadar eglenceli degildi belki ama, adamdan süpürgesini nasil alalim ? Zaten adam ben süpürurum falan diye de diretmisti de, halille samet adamin eline yapisip almışlardı supurgeyi. Aklima geldikce gulesim geliyo ya la. Acayip gulmustuk. Samet halili dövdü, halil de sameti dövdü. Yani dövdüden kastim, bi iki sert darbe aldilar. Ben biraz once can sıkıntısı mi dedim ? Can mi dedim ? Ay ne datli doktordu. Nerde acebaaa ???? Neyse kapidan girene yogunlasalim. " oha, oooooha. "Sende iyi alistin böyle ohalmaya ha. " vay yavrum !!! Analar neler doguruyo beeee !!! " yuh deve !!! Noluyo lan ?!??! Kendine gel bi. Tövbe Estağfurullah Tövbe. Ne diyon yarum sen ? Bi silkin kendine gel. Sapik misin nesin ? " tamam biraz abartmis olabilirim ama şuna baksana laan. " cidden bu ne lan ? Adam elindeki tepsiyle dibime kadar geldi. Tabi bizim sığırgillerden yaren ve ayse hemen ayaga firladi. Diger bir sığırgil uyesi samet, tipki odayi inceleyen habibe gibi hic istifini bozmamaya devam ediyi. Tabi habibe arkasını dönse oda baya mal gibi kalacak ama sirti dönük yavrucagin.
- nehircigim ? ( cem )
Lan bunun canla aktabalik falan var mi aceba ? Nehircim girişi yapmalar falan. Benziyolarda ha. Ben adamin suratina; pirinc pilavi yapmak isteyen atmış yasindaki teyzenin, pirincte taş aramasi gibi bakarkene kolumda hissettigim sızı ile kafami yana cevirdim. Tabi tek kişilik yatakta yanimda yatmis olan sığır yarenle kafalarimiz carpisti.
-nehircigim napiyosun ? Ha ? Napiyosun canim benim ? ( yaren )
Bak seeeen, iki numarali doktor civanim var diye nasil da kibarlasiyo. Pisluuuuk. Kesin kafama kafama vururdu o olmasa.
- bi anda oldu canım kusura bakma.
Iki numarali doktor civanima döndüm.
- evet ben nehir. Sende canin uzaktan da olsa bi akrabasi olmalisin. Bu yakışı aaa sey yani beziyosunuzda.
Az daha bu yakışıklılik genetik galiba diye bi cumle kuracaktim. Abbooov insallah anlamamistir.
- hahaah evet doğru bildin. Ben canın abisi cem. ( cem )
- ney ?!?!?!
Insan dışı bi tepki vermekte hakliyim. Hem yakışıklılar, hemde abi kardes doktor olmuslar. Vay arkadas yaaa.
- isleri varmış. Benden yardim istedi. Bende sana şu anda yiyebilecegin bi kac sey getirdim. ( cem )
Tepsiyi yanda, henuz yeni gördüğüm yemek masasina koyup masayi da onume cekti. Corba mi ? Cidden mi ? Corbayla insan mi doyar ? Neyse az da olsa ekmek var yaninda. Dilimlenmiş muzlarda is görür.
- teşekkür ederim.
- önemli degil. Bu benim favori corbamdir. Begenecegini umuyorum. ( cem )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...