Multimedyada nehirin ayaz icin hazirlattigi mekan var. Iyi okumalar..... :)))
- ahmet amcayi gormek istiyorum ben.
- ahmet amca ? ( gıcık sekreter )
Karsimda tek kasini kaldirmis suratima bön bön bakan sekretere hak vermemek elde degil. Ayaz, ahmet amca diyo da bana noluyo acaba ? Ayaza yapacagim surprize karar verdim. Ahmet amcadan yardım istemeye geldim. Yarende buldu biseyler ama onu anlatacak vaktim yok simdi.
- yani ahmet beyi.
- randevunuz var miydi ? ( gıcık sekreter )
- hayir ama ayazin arkadasi derseniz gorusmek isteyecektir.
- malesef ahmet bey burda degil. Lutfen daha sonra gelin. ( gıcık sekreter )
Hem sor randevun var mi diye hemde gel ahmet bey yok de ooooh iyi boyle ya. Tam arkami donmus giderken duyduklarimla adimlarimi yavaslattim.
- buyrun ahmet bey. Peki efendim. ( gıcık sekreter )
Telefonu kapatip bu defa baska birini aradığını varsayiyorum cunku konusma sekli degisti.
- ahmet beyin odasina bir şekerli kahve. ( gıcık sekreter )
Her ne kadar sekretere kizgin olsamda aklima gelen seytanca, aman neresi seytanca acaba ? Akli olan herkesin aklına kahveyi bi sekilde götürüp konusma fikri gelir. Sizin gelmedi mi ? Her neyse iste. Üstün koku yetenegimi kullanarak kahvelere dogru aktim desem yeridir. Iceride tonton bi teyzeyi kahve yaparken görünce hemen planimi devreye soktum.
- tonton deyzeeeee.
- bismillah !! Yavrum sen kimsin. ( tonton teyze )
- sana yardima gelen iyilik melegiyim ben. Ahmet beyin kahvesini goturmeye geldim.
- kim olarak ? ( tonton teyze )
Ah be tontonum oldu mu simdi boyle ?
- tontonum benim ahmet beyle gorusmem lazim ama kapida duran kazulet sekreter beni onunla gorusturmuyo. Nolar yardim et bana.
- napicaksin ahmet beyi bakiyim ? Sende mi hayranisin ? ( tonton teyze )
Töbe de tontonum. Ayazi amca dedigi bi adamla aldatacak bi tip miyim ben ?
- yok teyze. Bi arkadasim icin yardım isteyecegim.
- neyse goturecek kiz öbür katta zaten. Bende yasliyim malum. Al gotur bakalim. ( tonton teyze )
- boyle mi ?
- ne demek böyle ? ( tonton teyze )
- önlük falan olmadan mi ?
- dogruya. Al bak orda deli kiz. ( tonton teyze )
Önlugu taktim ama bi sorun daha var.
- gene ne oldu? ( tonton teyze )
- ahmet beyin odasi nerde ?
Elimdeki kahveyle teyzeden aldigim tarife uyarak, sinir sekretere gorunmemmeye calisarak ahmet beyin odasina vardim.
- buyrun ahmet bey kahveniz.
Dosyalardan kafasini kaldirip yüzüme bakti. Ben ona o bana saskin bakislarla bakiyoduk. Ben saskindim cunku karşımda tas catlasa yirmi uc yasinda modellere tas çıkaracak yakisiklilikta abbooooovvv diye tepki vermeyi ne kadar istesemde tepki veremediğim bi insan var. Buna mi amca diyo ayaz ??? O da saskin cunku odasina bi melek düştü. Karsisindaki ( yani o ben oluyorum ) dunyalar guzeli burda ne ariyo diye saskin, demek istesemde hiasettigim kadariyla beni burda daha once gormedigi icin saskin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...