EVEEEEET :) BU BENİM ILK HIKAYEM. TATİL DE CANIM ÇOK SIKILDIGI İÇİN SINIFTA YASADIGIM BAZI OLAYLARDAN YOLA CIKARAK BI HIKAYE YAZMAK ISTEDIM. ILK OLDUGU ICIN BASLARI IYI OLMAYABILIR AMA LUTFEN OKUMAYA DEVAM EDIN. :) OKUYAN VARSA EĞER; İYİ OKUMALAR :D
Yine müdür yardimcisinin odasindayim. YİNE......
- oooooo nehir, hosgeldin oda arkadasim. ne güzel olduda geldin. gozum yollarda kaldi. iki gundur okulda yoktun. ondan onceki iki gun ugramadin. ondanda onceki iki gun hafta sonuydu. utanmasan bi haftadir ugramayacaksin. ayip degil mi kizim ?
- hocam ben sizi hic unutur muyum ? denk gelmedi sadece.
- sus. gevezelik yapma. kızim sen neden sürekli benim odama gelip duruyosun ? tamam sinif baskanisin ben çağırıyorum. ama neden hic olay eksik olmuyo sizin sinifta ? bak geçen gün de sinifin onunden geciyodum sinifi sarimsak soğan kokutmussunuz be kızım.
- hocam ne sarimsak sogani ? biz gecen hafta sinifta sadece pasta borek yedik.
- nehir bana cevap verme. gecen gun yeni gelen ogrencilerden yigitle atismissin.
- evet. ama halllettik biz o konuyu.
- abin mi halletti nehir ? kizim abin ne ariyo okulda ? hemde ogrencilerin yakasina yapismis vaziyette ha ?
- hocam benimde haberim yoktu ki. gelince hemen yolladim zaten.
- cok iyi ettin plaket falan da ister misin ?
- yok gerek yok oyle seylere hocam :)
- nehiiiiiir !! bana bak önümüzdeki bir ay boyunca, en ufak bi olay çıkardığını duyarsam, gorursem veya şahit olursam, acimam yakarim seni.
oha lan bu adam ne kadar ciddilesti boyle.
- Özür dilerim hocam. bi daha tekrarlanmamasi icin çalışıcam.
- tekrarlanmamasi senin icin iyi olur.
oha artik sana yaa. ulan ben ne cumleler kurdum demin, adamin ruhu duymadi resmen. "ben oyle cumleler kurmam ki, hic mi dikkatini çekmiyo hocaaam " ( diyemedi)
- tamam hocam.
Yandım yandiiiiiiiiim MFÖ ve ben sinif yolcusu...... :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...