anaaamm robinson crusoe burda ne ariyo lan ?

1.5K 48 5
                                    

Multimedyada samet, nehir ve deniz var. Iyi okumalar..... :))

Gozlerimin üstünde ikişer tane kamyon varmış gibi bi his ile bilincimi hissettim. Sanırım agzimdada bisey takili. Kendimi zorlayarak gizlerimi açmaya calistim. En son mezarimin yanına yikilmistim. Kim bilir bu defa nasil biseyle karsilasicam. Gozlerimi acinca beyaz bi tavan gördüm. Evet bu defa düz yatabilmisim anlasilan. Agzimdaki sey hem görüşümu engelliyo hemde varligi ile rahatsiz ediyo. Kendimi zorlayarak kolumu kaldirdim. Agzimdaki seyi kolayı secerek asagi dogru cektim. O şey, sanırım oksijen sağlayan bisey, herneyse bogazima kadar cekince bazi sesler gelmeye basladi. Ama duz yattigim icin hic bisey göremiyorum. Kalkacak kadar gücümün oldugunu sanmıyorum. Bi anda sesler asiri derecede artip tekrar azaldi. Sanırım kapi acilip kapandi. Yine zekam, gücünü gosteriyo..... yanima bi kac kisi yaklasip tepemden bakmaya basladilar. Sonra biri hem konuşup hemde gozume bi ışık tutmaya basladi. Bende gozune el feneri tutulmus davşan gibi ışığa baktim.

- merhaba nehir. Bi kaza gecirdigin icin zor gunler gecirdin. Su anda uyandigina gore iyi oldugunu düşünüyoruz. Sen de bize nasil oldugunu söylemek ister misin ? ( daktir bey )

Doktorun soyledikleri ile konusmaya calistim ama bi kac miriltidan baska bisey cikramadim.

- tamam kendini yorma. Eger iyi hissediyosan kafani sallaman yeterli. ( daktir bey )

Kafami sallayinca konusmaya devam etti.

- ailen ve arkadaslarin kapidalar. Seni en kisa surede normal odaya alicaz ve onlarla gorusebileceksin.

Nerdeyim ki la ben ? Cevredeki dit dit sesinden falan sanki yogun bakimmış gibime geliyo ama neyse. Nasil olsa ogrenirim.

- yorgunsun. Istersen biraz daha uyu. ( daktir bey )

Doktor cikinca hemsire serumla biseyler yapip yatagimin yastik kismini kaldirip cami gormemi sagladi. Annem, babam, deniz, annanem, arkadaslarim,.... aslinda saymaya gerek yok. Cenazemde gördüğüm bütün yakinlarim burdalar. Yuzlerindeki mutlulugu gorunce aglamaya basladim. Onlari birakip gittigimi düşünmüştüm. Kahrolmustum. Ama simdi hepsi yanimdalar. Gercekten cok sansli biriyim. Ne kadar sukretsem az. Konusacak halim yokken aglayabilen bi insanim. Yok mu bana bi alkış ???? Benim agladigimi görünce hepsinin yüzü düştü. Hatta annem basta olmak uzere, annanem, teyzem, yengemler, yaren, ayse, habibe ve diger hemcinslerim aglamaya basladilar. Elimde degil, agliyorum. Onlari kaybetmemis olmak o kadar mutluluk verici bişey ki.... hemsirenin sesi ile kafami ona cevirdim.

- iyi misin ? Büyük ihtimalle sinir bozuklugundan kaynaklanan biseydir. Sakin ol tamam mi ? Birazdan seni normal odaya alicaz ve sende haftalardir gormedigin ailene kavusacaksin. ( hemşire )

Hemsireye gulumsedim. O da sonra odadan cikti zaten. O gitmeden once haftalardir gormedigin ailen mi dedi ? Daha fazla düşünürdüm ama goz kapaklarimi tasiyamiyorum. O yuzden once uyumak daha iyi olacak sanirim......

*****

- kac kilo verdi görüyo musun ? ( bayan akar )

- leyla kilo dedigin sey alinirda verilirde. Nehir gozlerini bi acsin, toparlar benim kizim. ( bay akar )

- toparlar dimi ? ( bayan akar )

- toparlar tabiki. ( bay akar )

- sen hic merak etme anne. Nehire oyle kilo aldiricam ki, zayiflasin diye yemek vermiyceksin. Hahaha. ( deniz )

Kulagimda biricik aile uyelerimin sesleri ile gozlerimi actim. Karsimda annem babam ve denizi gorunce gozlerim tekrar dolmaya basladi.

- nehir ? Annem, nasilsin iyi misin kuzum ? Haluk uyandi bak goruyo musun ? ( bayan akar )

ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin