Yazariniz bu gün aşırı depresif. Universite icin gitti sehirde yurtta kalmaya basladi ve cok mutsuz. Bide nehiri çok kiskaniyo. Nedeni bölümde...... arkadaslar gercekten cok mutsuzum. Ve kisa bi bolum oldu. Oldugu kadar artik...... multimedyada nehir var. Iyi okumalar......
- ayaz niye hayır diyosun ki ?
Sinavin uzerinden bir hafta geçti. Okulca psikolojimiz bozulduğu icin okul müdürünün aldigi bir karar ile İstanbul gezisi duzenleniyor. Ama gitmek icin ayazi ikna edemiyorum.
- nehir orda ben olmayacagim. ( ayaz )
- evet.
- bensiz istanbulda ne yapacaksın acaba ? ( ayaz )
- ayaz üç günlük bisey. Surekli telefonda da konusuruz.
Külliyen yalan. Istanbula gidip ha bire telefonda konusacak degilim. Arada konusuruz.
- tamam nehir git. ( ayaz )
- gerçekten mi ?
- evet gercekten. ( ayaz )
- horoz şekerim beniiiiim.
Birde öpücükle bütün sorunlar hallolur.
- ama surekli konusacagiz bak. ( ayaz )
- tamaaaaaam. Neyse hadi gidelim artik. Benim hazirlanmam gerek
- listeye adin yazili mi ki ? ( ayaz )
- evet.
- yani bana sormadan yazildin zaten. Oyle mi ? ( ayaz )
- sorun yapmayacağıni biliyodum diyelim.
- diyelim bakalim. Ne zaman gidiyosunuz ? ( ayaz )
- yarin gece .
- ne ?!?!??! Yarin gidiyosun ve bunu bana şimdi mi soyluyosun. ( ayaz )
- ayaz sakin ol. Üç gun sonra yine burdayim.
- iyi. ( ayaz )
- hop hop bu iliskide trip atan taraf her zaman benim. Sen bana trip atamazsin.
- tamam tamam hadi gidelim artik elma şekerim. ( ayaz )
*****
- nehir cam kenari benim diyorum bak. ( yaren )
- olmaz beni yol tutar.
- bana ne ? Zaten uyuyosun sen. ( yaren )
- zaten yola ciktiktan bes dakka sonra oynamaya kalkarsin. Niye beni ugrastiriyosun ?
- uf iyi tamam be. ( yaren )
Kazandigim zafer ile cam kenarina guzelce kurulup gozlerimi kapattim.
*****
- nehir uyan. ( yaren )
- noluyo be ?
Hava hala karanlik. Noluyo yaa ?
- kalk cabuk. Disariya bak. ( yaren )
- mal misin ? Karanlikta ne görecem ?
- salak bak dedim sana. ( yaren )
Disari bakmaya basladigim sirada yanimda bir motor belirdi. Sonra bi daha bi daha derken alti tane oldular. Noluyo la ? Dememe kalmadan motorlar yavaslayip geride kaldi. Onlarin yerine bi araba geldi. Bunlarin modellerini bilmiyorum. Arabalarla aram iyi dgildir. Karanlikta secemedim ama arkasi kasa gibi biseydi galiba. Yanlis anlamayin hemen. Lüks bi araba. Arkasinda bi kac hareketlenme vardi. Sonra motorlar tekrar gözüktü. Bütün otobüs camlara yapışık vaziyetteyiz. Yukten araba devrilmez demi ? Hocalarda küçük bi miniturla geliyolar zaten. Bunlari zaptedecek kimse yok. Araba ve motorlar hizlanip one gectiler. Tam tekrar uyuyacakken bi ses daha uyumama engel oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...