- oooooo nehir, hosgeldin oda arkadasim. ne güzel olduda geldin. gozum yollarda kaldi. iki gundur okulda yoktun. ondan onceki iki gun ugramadin. ondanda onceki iki gun hafta sonuydu. utanmasan bi haftadir ugramayacaksin. ayip degil mi kizim ?
- hocam ben sizi hic unutur muyum ? denk gelmedi sadece.
- sus. gevezelik yapma. kızim sen neden sürekli benim odama gelip duruyosun ? tamam sinif baskanisin ben çağırıyorum. ama neden hic olay eksik olmuyo sizin sinifta ? bak geçen gün de sinifin onunden geciyodum sinifi sarimsak soğan kokutmussunuz be kızım.
- hocam ne sarimsak sogani ? biz gecen hafta sinifta sadece pasta borek yedik.
- nehir bana cevap verme. gecen gun yeni gelen ogrencilerden yigitle atismissin.
- evet. ama halllettik biz o konuyu.
- abin mi halletti nehir ? kizim abin ne ariyo okulda ? hemde ogrencilerin yakasina yapismis vaziyette ha ?
- hocam benimde haberim yoktu ki. gelince hemen yolladim zaten.
- cok iyi ettin plaket falan da ister misin ?
- yok gerek yok oyle seylere hocam :)
- nehiiiiiir !! bana bak önümüzdeki bir ay boyunca, en ufak bi olay çıkardığını duyarsam, gorursem veya şahit olursam, acimam yakarim seni.
oha lan bu adam ne kadar ciddilesti boyle.
- Özür dilerim hocam. bi daha tekrarlanmamasi icin çalışıcam.
- tekrarlanmamasi senin icin iyi olur.
oha artik sana yaa. ulan ben ne cumleler kurdum demin, adamin ruhu duymadi resmen. "ben oyle cumleler kurmam ki, hic mi dikkatini çekmiyo hocaaam " ( diyemedi)
- tamam hocam.
- sinifina dön nehir. pesine adam takacam, oyle siniftan mudur yardimcisi cagirdi ciktim dersin kalanina girmeyim demeye kalkma yani.
hee pesime adam takti. beni siniftan cagiran cocugu yolladi benle. istesem atlatirim ama üseniyorum.sinifa girdiğimde keske bu kadar usengec olmasam diye kendime kizdim :(
- nehiiir. aktin mi kizim ?
la ders almancaydi nasil unuttum ben.
-yok hocam akamadim. sular kesikti.
- hec otur yerine. zevzek...
hahah deli oldu gene. canima degsin.
- ne oldu ? kotu bişey yok demi ?
- yok ca... bi dakka ya. bu cok kötü bisey !!! bir ay boyunca hic bi olaya karismamam gerekiyo benim.
- eee neresi kotu bunun ?
- yiğit sen beni tanimiyosun. ben olaysiz yasayamam. ben olaysiz yasasam, olay bensiz yasayamaz. anlamadin demi ? bakisindan belli anlamadin sen. bak simdi tepkilere.
hocanin yanina gidip o cok zevk aldigi cumleyi kurdum.
- hocam sinifa cezami duyurabilir miyim ?
- hahahhah. duyur tabi.
ulan bide utanmadan yuzume yuzume guluyo yaa. neyse cezayi söyleyelim bakalim.
- yiğit kuracagim cumleden sonra sinifa iyice bak. tepkileri gor. ve sevgili sinif arkadaslarim sizinle güzel zamanlarimizda oldu, zor zamanlarimizda. ama sanırım en zor zamanlarimiz yeni basliyo. mudur yardimcisi bu gun bana ceza verdi. ve cezam bir ay boyunca hic bi olaya karismamak. eger karisirsam, nehir defteri kapaniyo bu okulda :(
evet yüz ifadesi ve soylenenlere bakilirsa okuldan atilacagimi dusunuyolar. HAYİNLER....
- kesin okuldan atilacak.
- hic umut yok.
- buraya kadarmis demek ki.
- elveda nehir.
- gule gule bacım ( evet, halil tam da bunu soyledi. )
- susun lan. ne bicim arkassiniz siz ? ulan kiz burda ciddi bisey soyluyo, siz yok gule gule,yok hic umut yok. noluyo lan ? bu ne bicim hareket? tamam belki nehir olay oldugunda uzak duran yada durabilen biri degil ama, hep birlikte bu bir ayı bi sekilde bitirecegiz. agzini acan var mi simdi ?
aslanim samet. boyle dut yemis bülbül olursunuz iste.
- tamam oyleyse simdi kural bir; nehiri yalnız birakmak yok. kural iki; nehirin birine cevap vermek uzere veya dalmak uzere oldugunu gordugunuz an olaya girip oklari ustunuze cekiyosunuz. kural uc; olur da, olmaz ama nehiri yalniz birakirsak ve nehir bu boslukta bi olaya girerse yaptigimiz siraya göre olayi useniyoruz ve diğerlerimizde olayi , ustlenen kisinin ckardigina ikna ediyoruz hocayi. ayrica nehir, bize guvenip aptal gibi davranma kendine hakim ol.
vay bee samete bak seeen. ulan iki dk da plan yapti. bende ustume duseni yaparim artik. ama iyiki almancaci çıkınca konustu yoksa bu adam butun planlari suya dusururdu.
- eveeet simdi şu sira isini halledelim. ilk siraya kendimi yaziyorum. iki yaren üç ay...
- ilk dörde bizi yazin. bu okula yeni geldik. bizim icin sorun olmaz.
Yiğit ? hakli aslinda onlar için bi sorun olmaz. ama benim icin niye boyle bisey yapsinlar ki ?
- siz daha yeni geldiniz. nehir icin niye boyle bisey yapamak isteyesiniz ki ?
bravo samet. çocukla bosuna bu kadar yakin arkadas degilim hani.
- yeni gelmis olabiliriz ama nehir benim icin degerli biri ve benim icin değerli olan biri, benim arkadaşlarım icin de degerlidir. yani senin anlayacagin ilk dört : ben, olcay, yağız ve kerim.
vay bee amma net konustu cocuk.
- tamam ilk dört sizsiniz. sonra ben, yaren, ayse, habibe variz. zaten nehirin bu kadar suc ustlenecek insana ihtiyaci olmayacak. degil mi nehir?
- elbette. tabi ki öyle. baska bi secenegim yok zaten.
- tamam o zaman. bir aylık suremiz basladi. herkes uzerine duseni hakkiyla yerine getirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...