- ne ? ( cem )
- samete ne oldu dedim. Söyle lütfen.
- sen onu taniyo musun ? ( cem )
- tabiki tanıyorum. Neyi var ?
- nehir uzgunum ama o su an yoğun bakimda ve kanser teshisi kondu. ( cem )
Cemin soyledikleri uzerine aglamam siddettlendi. Deniz beni gorunce birden ayaklandi. Yanina gelip telefonu elimden aldi. O siradada kapi acildi. Kafami kaldirip kapiya bakınca samedin bana son derece şaşkın bi sekilde baktığını gördüm. Noluyo lan ? Ne samedi ? O ne ariyo burda ? Niye yogun bakimda degil bu ? Samed gelip sarilinca tepkisizligimi korudum. Hayal mi görüyorum acebaaa ???
- saril istersen.( samed )
Samedin sozu ile elimden geldigince yarim yamalak sarilmasina karsilik verdim. Sonra ayrilip kollarina dokunup iyi olup olmadigini kontrol etmeye basladim. " kanser dedi cem. Dokunarak mi anlamaya calisiyosun gercekten ? " nerden biliyim ben yaa... yogun bakim lafi aklima gelince samedden ayrilip koluna vurmaya basladim.
- ne arıyorsun sen burda ? Doğru yatagina bakayım.
Samed yüzüme, espri yetenegini yitirmis cem yilmaz görmüş edasiyla bakakaldi.
- ne yatagi ? ( samed )
- sen yoğun bakimda degil kiydin ? Hem nasil ayaga kalktin ki yogun bakimda olan biri ayaga nasil kalkabilir ? Hem sen nasil kanser olursun ? Bak korkma tamam mı ? Birlikte atlaticaz bunu.
Siraladigim sacmaliklardan sonra bu defa ben sarildim samede.cidden sarldigin insanin sana sarilmamasi cok sacma oluyomus. Wlimle kafasina bi tane vurdum.
- sarilsana lan.
Normalde kafasina vurdum diye beynimi patlatana kaar kafama vurmasi gereken samed su anda tepkisiz. Hayur sarilmiyoda. Kollarımi cekip samede baktim. Donuk bi ifadeyle bana bakti. Taaaki abimin sesine kadar. O sesle birlikte abime döndük.
- nehir sen samed denen cocugu nerden taniyosun ? On alti yasindaki bi cocuk nasil senin en yakin arkadasin oluyo ? Ben yaren yakin arkadasin saniyodum. ( deniz )
Samed bana, ne diyo la bu bakisi atarkene bende olayi sindirmeye calisiyodum.
- o samed bu samed degil miydi ?
- yok bu bu samed dasli samed cigili dasli samed. ( deniz )
Abime içimden bi küfür yolladim. Çünkü disimdan yemez. Telepatik yolla hallediyorum bu tür pis islerimi.
- abi sen nerenden nefes alip veriyosun ? Hayir yani nerden aliyosan yolda giderken kafa yapacak kivama geliyo o hava. O yuzden soruyorum.
Abim kafama bi saplak attiktan sonra yerine oturdu. Tamam. Aglayarak abimi biraz telaslandirmis olabilirim. Ama nerden biliyim boyle oldugunu ? Samedin sesi ile gercek dunyaya totomun uzerine dusercesine döndüm. O nasil bi dönüş lan oyle ? Anormallik burdada kebdini gosteriyo....
- Noluyo lan ? ( samed )
Cocukta hakli hani, demin ben buna kansersin dedim abboooo...
- cemi aradım. Sekreteri cikti ameliyatta dedi. Sonra arkadan cemin sesi geldi...
- sen de cem burda ama telefonu acmiyo diye mi agladin ? ( samed )
Ufo gormus masum Köylü bakislarima bi yenisini daha ekleyerek samede bon bon baktim. Sonra kendimi kapak yapmaya hazirladim ve konusmaya basladim.
- cem arkadan cana samedin durumu agir diye aciklama yapiyodu.
Ooo öyle baka kalirsin iste. Ben burda senin icin telaslanmisim hıyar !! Senin laflarina bak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK DA GÜZEL İYİ OLDU.
Humor- ne ?!?! kızın adi toprak mı ? hahahahah lan sen deniz o toprak. çocuğunuz oluncada adını çamur koyarız ay ne sevimliiiii. yada dur dur, elementleri tamamlayalım; hava olsun yada ates. yada ruh olsun lan düşünsene "" RUH "" cidden cok "" HAVALI ""...